dagens dag :)

heeeeeej allesammans!
fyfan va dagen har gått fort, jag vaknar upp, mår frukansvärt piss som vanligt, så jag orkar inte gå iväg till skolan, ligger i sängen och hare bra, drömde om hitler inatt :S HAHA han gick förbi mig han ba " sieg heil " jag ba " heilheil, jag är inte jude " haha som om han skulle förstått, fett skrämmande dröm. eller marddröm kanske man ska säga :P men men ;D det är de enda jag har skrattat åt idag.. när mamma kommer hem från sjukan så drar hon och jag iväg till högdalen, ska besikta bilen vilket var rätt roligt faktist, :) fett schysst besiktningsnisse, :) höhöhö hade verkligen skit kul ! hemåt, möter brorsan i dörren som ska iväg till skolan, loggar in på msn, snackar med min käre thomas han verka lite arg på mig ett tag, men sen löste de sig, <3<3, eehm sen har jag ignetligen inte gjort någonting, skulle träna igentligen, men vek undan för att aa... orkar inte berätta. seeeen nu så springer jag mellan datorn och tv'n de är lets dance på tv ju :) snackar med barret. tack för du finns .<3
springer å småpackar lite också, för som de flesta redan vet så åker jag till eksjö imorron ! kommer hem på söndag kväll, vill ni något så får ni väl antingen vänta  tills söndag eller ringa :)
hare jätte bra, lööööööööv schmidt !<3

Kommentarer
Postat av: jennie

jag kommer att sakna min bästavän!

2008-01-18 @ 21:35:51
URL: http://jenniiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0