Dagens händelser :D

hahaha, dagens " händelser " har inte hänt så mycke :D men en sak jag verkligen kommer ihåg måste jag bara berätta, jag kommer hem från skolan, ska sätta mig och plugga lite, sen fastnar jag ( pluggar matematik ) inte direkt min starka sida, så jag ropar på bror ! :D " LIIIIINUS " han ba, aa vad är de ?:) jag ba aaa kom å hjälp mig en gång, han ba aa visst. jag kommer.. vänta lite bara!..
mm så sitter jag där å väntar, å när han äntligen kommer.haha :D han ba ,aa men gör så här gör så här :D haha fattar ingenting, men gör som han säger, å sen fick han världens jävla problem med åprata :D HAHA asså jag nästan låg på golvet å verkligen garvade sönder, mina tårer sprutade å jag skämtar inte :D de va så JÄÄÄVLA roligt :D ingen fattar säkert någonting, men aa :) de va så jävla kul ! :D

sedan har de varit " göra-feta-ont-dagen " för mig idag, de börjar med att jag ska springa upp för trappen, så slår jag i min högrahands pekfinger längstupp knöl. ja ni vet. den hära. MEN NI VET. typ " andra knogen " som sitter längst upp, inte på toppen, utan närmast handen,.. aa iallfall precis på de där benet i ett fucking vasst hörn :(  gjorde jätte ont, så kom jag upp satte mig vid datan, typ skratta lite, berättade allt för barret, Å HAN BÖRJADE SKRATTA !
å sen när jag skulle ner igen. skulle käka, som alla då vet så spelar jag handboll, kanske ingen visste, men aa. så ba har jag ramlat å fått sånna här brännmärken på knäna, har landat på samma ställe typ 5 gånger, så de är en extrem öm " böld " där nu, fetaste svullnaden typ, å vi har sånna hära knoppar på lådarna nere i köket, så ba skulle jag fixa med käket tror ni inte jag slår i mitt knö JUST på den onda grejen bölden eller fan man nu ska kalla de, rakt på knoppen , FYFAN va ont de gjorde :( men de va ganska kul :D å sen yttligare en grej :( haha fast de kommer jag fan inte ihåg nu :D de va allt för mig denna  gång :D HARE BRA ALLESAMMANS. löööööv schmidt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0