denna dagens händelser då .. :D

haha jag vaknar upp A SOLEN SKINER IGEN, DAGS ATT GITTA FRÅN LÄGENHETEN
haha skoja :D mange schmidt (A)
whatever. eeh jag går upp gör mig i ordning och tar avfärd till skolan, dumme lelleman säger att jag är beroende av msn eftersom jag råkade logga in på mobilen för de va as tråkigt på bussen TACK FÖR DEN !?
höhö, väl i skolan sitter jag å läser världens tråkigaste bok, den heter typ musen i handen, eller något ! sjukt jävla AP tråkig, blä, så fick jag helt plötsligt ett sms av johannes, vad han skrev tänker jag inte skriva hära, men vi hade sjukt jävla kul å han tyckte jag va dum i huvet? hhaha tack för den :D men men ...drog vid halv elva, heeem, åt mat :D seeeen har jag suttit vid datan å geekat. höhöh massor folk som har skrivit till mig sjukt jävla roligt jag har haft idag, snackat med joppte om jätte mycke, vet dock inte vad han gjorde hemma så tidigt, men aa så kan de ju gå :D sen även med tobbe, rasmus, robin, majkie och E.Schulze ;) idag har folk verkligen varit underbara på msn, helt otroligt ! tack för denna dag.
menmen, jag beslöt mig för att jag skulle fixa mitt hår till låten as long as you love me med backstreet boys ÄLSKA !
nu sitter jag här håller på å fixar mig " lite " inför kvällen, de är ju dock bara lill lördag idag, ååå de blir en frän avslutning i tyresö hallen med finfina människor sörrni ! :)hoppas på att få träffa min jennie ! :).... min brorsa ska spela match höhö. hoppas dom vinner raooow! sen blir de nästan sova och sen är de upp igen :) till en heeeelt underbar dag ! skriver mer imorron ;) för en mer helhet :D höhö, haaaare gött, löööööv schmidt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0