emodagen ? :D

måste bara berätta, HAH idag har varit " krig-med-emo-dagen " HAHAHA fyfan va roligt, och fyfan va lätt jävla irreterade dom blir eller ;o
började med att jag snackade med en kille. han hade tre piercings i underläppen, en i mitten å två på sidorna, sen hade han även en sån hära " tjur-piercing " mitten av näsan ni vet, å bara för att han frågade mig om jag gillade piercingar och jag svarade " absolut, men inte sånna som du har " så började han lacka sönder totalt :D HAHAHA sen började hansflickvän flippa på mig, men varför behövde han min åsikt om han har en flickvän liksom,. jag bara tycker de är så fucking FULT jag blir galen, sen såg hans flickvän precis likadan ut, helt jävla svart i huvet, svart runt ögonen helt vit i anikstet och massa jävla metallgrejer i hela nyllet asså metalface, vem fan tänder på sånt, de är ju så frukansvärt fult.

sen efter ett tag  började jag snacka med en helt normal kille, fast han råkade ha en flickvän som va emo, hon va skapligt söt, men har förstört sitt utseende något enormt, OCH ni som känner MIG, vet att jag säger vad jag tycker, jag säger vad jag tänker, och jagskiter fullständigt i vad folk tycker å tänker om mig ! han flippa sönder på mig för att jag inte tyckte de va något fint med sånna dära grejer? asså de är inte snyggt med synliga piercings i ansiktet, visst kan de vara snyggt med ögonbryns piercing på någon kille som har " ögonbryns-piercings-ögonbryn "
men sen kan de ju även se helt jävla förjävligt ut på folk som inte har " ögonbryns-piercings-ögonbryn " haha och sen ba " du har ingen smak " sa han till mig,. haha men HALLÅ är han trög eller, de är ju förfan inte ens snyggt ! grrrrrr kan verkligen haka upp mig på sånt fruktansvärt
stört folk ! men men folk får göra precis vad dom vill tycker jag, men man måste ju ändå ha någon slags gräns på känsla av vad som är snyggt och inte,! allt för mig idag :D löööööööv schmidt <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

hahaha jag vet precis hur du e ;D hahah såå rätt gumman!

2008-01-17 @ 19:24:26
URL: http://jenniiee.blogg.se
Postat av: JAWAD

Ida , it is very great blog , i didn't expect this
to be wonderful as this , keep up ,,

2008-01-18 @ 21:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0