heeeeeeeyhoes.

haha tjabbatjena förfan !
dagarna går för fort för å hinna blogga asså, :D meen ska göra en kort sammanfattning hur som helst ! :)
fredags. hmm jaa vafan hände då, sjukt bra fråga. öh. kommer inte ihåg tyvär,
lördag, JAAA då åkte jag till bromma förfan, träffade min älskade pappa, vi åkte vidare sedan till kista för och titta på min brors match,  träffade mamma på parkering dock när vi äntligen var framme, :) hahah i bilen från bromma till kista :D jag fiskade pappa så hårt :D gu va roligt de va ;D hahah .
menmen ,vi va framme och matchen satte äntligen igång efter typ hundra år, hahha dom mötte " hk blatteberg " HAH
herregud vilken match, filmning, avblåsningar, röda kort, två minutrarer, straffar. kan de blivit värre? deras " brorsa " sprang in på planen ( han satt på läktaren ) och började mucka gräl med domaren, matchen var underhållande med mycke förbannadsrikt,  en utav spelarna gick fram till linus och ba fiiifaen vau fylt nii spealar, vaefaen miena spealareä liger neaär pao plaanin vaafaenlinus ba; haha tre utav oss spelar i juniorlandslaget, sluta filma förfan!
så jävla rätt :D skitsamma, helt kalabalik de blev, så dåliga förlorare dom va eller. dom mucka gräl efter matchen och massa massa mera, jag hade rent ut sagt velat slå ner dom allihopa. jag va bara så tvungen å gå ut och ringa jennie :D
skitsamma väl därifrån åker hemåt. senare snackar jag otroligt mycke med " jennie-knows-who " haha fyfan va kul :D han va så underhållande, och sen fick han spel på mig när jennie ringde mig och jag blev " osocial " skitsamma jag va tvungen och gå och lägga mig tidigt förfan, match imorron, klockan; jätte-tidigt i salem !
söndag; vaknar upp ! åker hämtar jennie och begär oss iväg till salem :) blabal matchen gick väl hyffsat bra, vinst iallfall, dock dåliga förlorare där också, jag verkligen stör mig på sånna, vi vann dom ba " amen vi vann iallfall kämparmatchen "  man ba MEN URSÄKTA VILKA VANN JÄVLA **TTNYLLE blabalbal väl därifårn, åkte hem, la mig på soffan och somnade:) JÄTTE SKÖNT ! :)  vaknar upp av morsan som säger att vi ska iväg på nästa match, blabalbal ingen kommentar om den matchen.
söndag-måndag sov sjukt jävla dåligt , men men upp till skolan förfan, ingen där ? NEHE ,så är påväg hem, sitter vid busshållsplatsen och VIPS så står söderberg där :D hon satte sig ner och underhöll mig rejält bra:) sjukt trevlig pratstund. dock samtidigt så hade jag krig med " carro-knows-who " HAHA vilken jävla lirare, men men han och jag är typ vänner nu :) <3 hm, åker hem trallala, aa sen har jag fan inte gjort så mycke mer, JOOO jag åkte iväg till skolan igen 15.20-16.00 å fixa en teknik grej, tralla gick skitbra,  va ensam idag. galet skönt. men men, nu snackar jag med nåra socialoffer på msn :) och hade  tänkt att jag ska vara socialoffer tillbaka :)
see you soone lööööööööv schmidt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0