hejsan hoppsan alla

hejhej, jag e fett lessen om de har tagit tid, men jag har bara inte orkat sitta vid datorn, jag e så otroligt less på datorn så de inte är sant, men men, vad ska man göra, nu när jag påbörjade detta inlägget så tänkte jag att jag skulle berätta lite vad som hänt under de senaste dagarna, men handen på hjärtat och helt ärligt talat så kommer jag fan inte ihåg de xd
trallalal, kan snacka lite allmänt eller typ snacka med mig själv :P haha
fett kul, idag fick jag reda på att grabbarnas steg fem ska spelas i ystad, galet kul, så nästa stopp blir ystad, sen blir de ju alingsås vafan :D med brudarna, gu va kul, då kommer man ju träffa massa folk, sen är de ju sm finalerna OCH SEN ÄR DE SOMMAR, fyfan va  hääääärligt då är de eken cup  sen ( åhus, partille ) grrrr :D
detta året kommer bli helt jävla perfekt jag bara känner på mig de, vet inte varför.
ett år äldre, dvs får göra massa massa mer ! raooooooow.
menmen nu klagar mina homie på mig att jag e fett osocial, sorry robin för de, sååååå men jag ska nog va lite social nu :D vi hörs härnext, pussssssså kram löööööv schmidt <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahah syfta du på att du blivit 15 nu och att det är därför du får göra fler saker? ;)

2008-01-24 @ 21:19:44
URL: http://porrchenny.blogg.se
Postat av: jennie

hahah du o jag i Ystad ;D

2008-01-26 @ 11:00:02
URL: http://jenniiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0