kort varschel om helgen :D

hm, stiger upp svin tidigt på lördag morron, för att bege oss iväg mot småland, äntligen klara i bilen och iväääääg.
jag och linus sitter och tittar på film hela resan så de går faktist rätt skönt och smidigt ner, fast jag mådde inte så bra, mådde frukansvärt dåligt påvägen ner,  fast vi hade skit kul iallfalll .
väl nere, match start, första matchen mot lågan, torsk med en boll, vaaaaafan, dom kunde fått vinna den matchen tycker jag. det spelas nåra matcher i mellan och kan bara säga fyfan vilken storm de va där eller, satt och kollade på kroppskultur vs sävehof, och VIPS så släcks allting ner ! min första tanke var " men åh jävla snorungar, låt knapparna vara i fred dom spelar ju förfan match " men sen visade de sig att de hade blivit strömavbrott, avbrottet varade väl i någon timme, å sen fixade dom till de,  och matchen kunde fortsätta.
väl andra matchen så vare tyrold vs sävehof, torsk där med 8 bollar, och jag kan säga de att tyrolds 90or va inte duktiga på lördagen, men däremot när dom hade fått laddat upp till dagen efter, då jäääääävlar !
så första matchen på söndagen var mot kroppskultur och dom åker på absoluta råpisk :) kroppskultur asså, känns riktigt bra, sista matchen återstår, tyrold vs eksjö, saken är den att vinner tyrold, så går tyrold vidare, vinner eksjö så går eksjö vidare, och blir de oavgjort så går kroppskultur vidare, meeeenmen tyrold vann med 3 bollar, var rätt lugnt tyckte jag, dom ledde med 4-5 bollar hela matchen . yeeees, sävehof och tyrold vidare från eksjö till steg fem. påväg hem blire film, igen :) linus valde tranceformers, sjukt brafilm, stannade och käkade med hela gänget och sen vidare hemmåt! har varit en sjukt underbar helg, för BILDER så kan ni gå in på min bilddagbok 19-20 januari
http://idaschmidt.bilddagboken.se
denna dag har varit seg, mådde piss i morse, kollat på O.C, och sen har jag gjort mig i ordning för att dra till plugget å göra en teknik grej, men nejnej, självklart ska ju den lektionen vara inställd, fuck them. snurrat runt där somfan, helt jävla tomt, och sen ba nää ! man ba tacktack, missade bussen också så tog ju fedt lång tid och komma hem, träffade dock HULT ! :) i centrum, jennifer och erika träffade jag också :) påväg in till skolan !:) men men nu är jag hemma och ska strax iväg på träning :) sedan sova. see yaa later. löööööööv schmidt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0