tralallaalala lääääääs :)

haha klockan är nu 13.47 occccch jag ganska tråkigt, jag har precis kommit hem nästan. från centrum, imorse när jag vaknade så mådde jag verkligen inte bra, så jag beslutade mig för å vara hemma idag, men sen kom mormor ner strax efter frukosten när mamma hade kommit hem från sjukan att vi skulle ut å gå en sväng, sååå vi tog en sväng till centrum och shoppade FEDT ! :) ,  aa och nu sitter jag här, testat de jag köpte, och massa massa mer,

en stor förvåning från gårkvällen var dock att min jennie inte kom :( men sen också att josse ba, men ida är inte de där han vi träffa i stan ? :O  dom mötte polisen igår :) och vann, occch berget va där, och spelade efter sin " sjukdom " jag blev jätte förvånad dock för att han var där :D och sen för att josse kände igen honom! :) sjukt roligt faktist ! :)

fortsättning på denna dag blir slappa galet, kanske orkar plugga lite. meeeeen de får vi se hur de blir med den saken, just nu stor trivs jag på msn ! saknar med miek och rall ! :) och sen någon r n d m som är fett nub, hahah :D
yeahyeah, jag ska väl sedan också ta och städa lite om jag orkar :D

ojojoj, nu kom min brorsa hem :D höhhö ! undra om jag ska gå å terra honom lite... så roooooligt, värsta O.C nörden han har blivit då . ! :) men de e bara bra, för de är en sjukt jävla bra serie,
haaaaaaare göttans, löööv schmidt <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

ååh gumman, jag ville verkligen komma! Men jag kunde inte! :/ kommer typ inte ses på jääättelänge! :/

hahaha kolla Linus på OC? :O haha ;) :P

2008-01-17 @ 19:22:54
URL: http://jenniiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0