åså äre måndag igen.

helgen klagar jag inte på. de har blitt mycke mys med min älskade, vilket jag behöver just nu,
går inte att få för mycke av sebba, längtar tills han slutar jobbet och hoppas på att få hålla om han igen, för nu börjar de gå lite för lång tid (= mohaha, pluss att jag måste försöka FÅ för mycke av han så att jag slipper dö på rhodos sen !

när man inte mår bra så ställer de till de så mycke för än, vet inte vad jag ska göra.. så jag blir förvirrad på köpet också .. blää

wiie hörde precis ett flygplan utanför, nu är de 13 dagar kvar tills jag åker, fyfan va jag längtar !!!

hahhaha måste berätta. igår va jag å älsklingen inne i stan, på tattomässan vid münchenbryggeriet.  sen när vi skulle där ifrån så kommer vi inte riktigt ihåg hur vi gick dit, så börjar vi traska, jag lägger märke till två polisbilar längre fram helt random, å sedan svänger vi vänster. vi går å går å går å inte kommer de någon jävla tubskylt, så vi forsätter att gå å gå å gå men nee, sen efter ett tag så hittar vi en tunnelbaneskylt och tro inte att de två polisbilarna jag såg står 50 meter bakom skylten .... SUCK fattar inte hur jag kunde missa,
sebbe ba, idaa.. känner du inte igen dig? å jag ba, eh ne? han ba hahha där nere ( pekar ca 50 meter) ligger münchenbryggeriet,
aaamen snacka om att jag va lite tjurig asså, hade gått i säkert över en timme.. menmen xd


hahah detta är min nya profilbild på facebook, snacka om cool ? :D moahha,

aja ska ner å käka lite frulle nu,  sedan en film kanske, we will see.
hörs (= puss love schmidt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0