101 besökare på min bal bild ! ;O -respekt !

HAHAH gaah, har vanligtvis typ 20-50 sen när jag la upp bild balbilden swich, aa de va lite smickrande, dock ingen som kommenterade, men jag va sjukt snygg, de vet jag redan, och ÄR ! så, aa..
vaknade imorse, gör mig i ordning efter de och drar iväg till stan med olgish (=

sjukt suddig bild, men här inne står olga och testar ett linne typ, som hon ville köpa :D


såhär såg de ut :D hahaha du e så söt. men vi har inte samma klädstil :D som vi även märkte idag när vi gled runt i affärerna (= mohaha jaa jag vet att man ser mig i spegeln!

haha du e så kort :D fan va kul de va .. :D nådde inte upp även fast du stog på tå :D

dina skor :D hahah onödigt att lägga upp denna bild :D men jag har lust :D

olgish vid fontänen ? :D vid platteriplattish'an :D

the gallery (=

nk! haha olga skämdes för mig för att jag gick runt å fota :D som om jag va en jävla turist eller något hahaha ! xd

fina buskblommor påväg hem (= moahha, småsöta vita blommor ^^

weey, tog hur mycke bilder som helst, men de är bara dessa som jag lagt upp som är tillåtna att se MOHAHA dom andra blev skitfula :D bara så ni vet (=
aja hör av mig senare (= pusspåer love schmong <3

Kommentarer
Postat av: olga

vilka fina bilder beirut!

2009-05-10 @ 19:51:59
Postat av: berit

yeeeah visst äre :D

2009-05-10 @ 20:42:38
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0