aboow, vem säga min pappa ä lik persbrandt?



okej, inte världens likaste bild, men vadå hahahha ! dom har gemensamt skönheten asså då menar jag att dom e roliga, " sköna " liksom, men asså utseende messigt, jag ser min pappa varje dag och kan skilja dem åt, men folk som ser min pappa säger att han e lik mikael persbrandt... och för er som inte vet vem han är så ska jag lägga upp bild på han också.. vänta lite ! :)



yeahyeah de va de de, mått fett pyton idag, därför ingen utgång, sorry för de " you know who " men vi tar de i helgen istället, fett med RÖJ de blir då eller, pöss slanggurka,  godnatt :D

Kommentarer
Postat av: Olgaa

det är faktiskt rätt lika, din pappa skulle kunna vara lillebrorsan haha ;D

2009-05-21 @ 17:54:42
Postat av: berit

hahahahahhaha :D vet du hur många deär som säger att dem är lika, hahaha lite roligt faktist ! hmm aa du ! :D

2009-05-21 @ 19:00:00
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0