awbo DAS IST GUT !

gu va vackert väder de har varit idag !!
jag har självklart legat och schtekt hela dagen och fått mycke färg :) mums på de !
mikael ringde mig wiie, alltid trevligt <3
sen har jag kollat på när brorsan spelade sin första amrekanska fotbollsmatch ! :) vilket va mycke roligt, och dem vann med 17-0 så de va ju super (=
nere på vallen träffade jag crippa (= wiie, vilken gobit <3 de va nog bland dom finaste ögon jag någonsin sätt, !! shit...

fick sms av robin nyss, vilket verkligen glädjer mig, fortfarande min bästa vän (= <3 puss på dig

sen måste jag även bara tala om HAHA, att grannen har party, kollade ut genom fönstert för å kika lite eftersom han har " dunkdunk " musik, HAHA fan va kul, garvar sönder. men men (=
inge party utan ida schmidt, thats it

sitter nu och kollar eurovision.. saknar sällskap av olgish eftersom jag trodde vi skulle titta tillsammans, hoss henne som mig, spelar ingen roll, men de blev ändrade planer.

finns mycke detaljer att tilllägga på de jag nyss skrev, men jag orkar faktist inte just nu (=
JOO juste måste ju berätta en sak iallafall !!
imorse.. vaknade jag av plötslig panik... de va så otroligt jävla obehagligt, klockan va kvart över sju ! på morgonen, förstår ni? brukar ligga helt död,.. men nu.. shit blev klarvaken,
asså mitt ben blev som förlamat.... de går inte och förklara, som typ " scendrag " gånger 100!
asså de gick inte och rubba, jag försökte mig på å strecha ut benet, men de blev såfan mycke värre, låg där med andnöd å hade så jävla ont, tänkte precis ingenting och aa visste inte va jag skulle göra.
efter ett tag dvs typ fem minuter. så släppte de, men första halvan av dagen har jag endå vart fett ömm i benet, och andra halvan av dagen så har de blivit bättre, men de känns fortfarande att något e konstigt, som ett blåmärke typ...
de va nog bland de värsta jag någonsin har varit med om!! seriöst, trodde jag skulle dö... och jag undrar innerligt vafan de va för något, att man vaknar av sådan fruktansvärd smärta är så helvetiskt. aa vet inte mer vad jag kan säga om de, men fan så obehagligt,
aja, men godnatt sötnosar, PUSS love schmidt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0