dags för godnatt ! :)

gah, efter jag ätit så gick jag upp till datorn och kände mig väldigt trött, och eftersom folket va redigt osociala på msn så kände jag att jag skulle gå å lägga mig i sängen :) givetvis så börjar de svida sådär lite trötthet i ögonen så jag bestämmer mig för att återfukta dom genom att blunda ett par sekunder, å sen helt plötsligt en halvtimme senare så kommer pappa in och väcker mig, asså jag fattar fan inte hur de gick till xd fort gick de iallafall ( ja, jag somnade )
" crippa " ringde mig dvs crippas kompis, samtidigt som mamma ringde mig i andra luren, hon frågade om jag skulle haka å kolla amrekanskfotbollsträning, eftersom de är de min bror har börjat lira lite smått sådär, så upp och for iväg till bollmora vallen, sen har jag suttit där å tittat på dem :)
skulle träffat danne en snabbis men de sket sig, å endå är du bara typ 50 meter ifrån mig ... lite smått skandal ! blöö!
vet inte vad de hade med crippa och göra, men blev lite småglad när jag trodde att de va du liksom,

förövrigt så är min tumme så sjukt jävla ömm, om någon undrar,..
men jag ska upp tidigt imorron, så jag måste släcka ögonen nu, men vi hörs väl imorron igen. då är de freeeeeedag, yeeees äntligen fredag ! skönt med helg sen, även fast de blir fullerulle, yeahyeah, vi hörs PÖSS love snoppida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0