de blir inte alltid riktigt som man tänkt sig !

kom hem för ett tag sen (=

idag trodde ju jag att de skulle bli ida schmidts dag idag, vaknade ju upp å allt kändes så perfekt, men snabbt så blev de förjävlig ska jag säga, så de va nog sista gången jag hoppades på något ! fy säger jag bara.
drog iväg till haninge som planerat,
men planerna för kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men tro mig jag har haft en sjukt underbar kväll endå !
jag har tittat på mycket bra tv, druckit gott och ätit jätte mycke godis och självklart pratat med den trevligaste människan detta år ! en av dem få grabbar som faktist har hjärna.
eli heter han, en riktigt guldklimp, han har även hjälp mig med bloggen, vilket betyder sjukt mycke <3

du fick mig på andra tankar också... vilket betyder jätte mycke för mig ! de är inte många som lyckas med de ! <3<3


haha detta ritades på mig idag, vilket också va lite sött ! (= wie <3
sedan så upptäckte jag alldels nyss att jag hade värsta blodådran på armen HAH som asså. den syns inte färgmessigt, men fett stor den är,
men nehe, bilden ville inte läggas upp SKIT IT DÅ! va trött jag blir, aja skitsamma,
crippa har även vart trevlig och snäll mot mig idag. som vanligt. ! shiit, aa de är ju alltid trevligt med trevliga människor liksom, så alla otrevliga människor... piss off?!!

pratade lite med olga nu också innan hon gick å la sig, de är ju aldrig fel liksom :D hahah. halvstörd som hon är, men kul har vi (=

och om någon förövrigt skulle undra så är jag så fruktansvärt pissnödig.
btw så är jag fortfarande ensam hemma ! vågar inte hoppa i sängen sålänge jag är ensam, så måste verkligen sitta uppe enda tills någon kommer hem, å de stör mig lite :D för snart åker mina ögon igen !
menmen hur som helst, om något monster hinner äta upp mig så kommer väl de upp på bloggen imorron, HAHA och genast när jag skrev detta så plingade de till i huvet, att om dom äter upp mig så finns inte jag imorron HAHH och då blir de lite svårt att skriva kanske, asså shit, jag är sjukt trött, lika bra att jag slutar skriva innan de kommer flera puckofasoner,
see ya'll tomorrow, puss och godnatt*-) love schmidt <3 en stor guldstjärna till eli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0