dont know, dont care

dont know, dont care är mitt nya " motto " de är de jag oftast tänker. och självklart har den bästa lärt mig (=

kom precis hem från staden, gått på vandring efter studentkläder med bror, mamma jag linus och sandra ( linus flickvän ) och för er som inte fattade de så är linus min bror ^^


sååå bleev de, as snyggt, grr ! måste erkänna att jag har världens finaste och bästaste bror <3 puss påådig !

påväg hem så stannade vi å kollade på amerikans fotboll :) eftersom brorsan ska börja spela (= å så^^

sandra och linus (= gu va söta ni e <3

jag och min älskade mamma <3<3



hahah min macka jag rostade, tror ni jag blev arg den som vridit på knappen eller?


btw, tvättade bilen igår (=


hade nåra bilder från valborg också som jag hade tänkt lägga upp, men vetifan på den asså HAHAH.
har en bra anleding till varför inte !! jag ska äta (= ;) mohaha, vi hörs, PÖSS love schmidt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0