fin finare crippa ! - finast i världen <3

seriöst allvarligt talat.... mums asså!!!

skiter fullständigt i om du inte vill att jag laddar upp bild på dig :) men just nu kan jag bara inte låta bli,
du får riktigt jävla styckmörda mig om de så ska bli haha ! wow vilken pudding säger jag bara !! <3


sen sist har jag självklart pratat med crippa.. jag har gjort slingor i min brors hår :) de blev skitsnyggt.
jag har kollat hem till midgård avsnitt och kollat på desperate housewifes :) sjukt bra avsnitt ! grr

de har regnat .. vilket suger, eftersom de va så jävla bra väder tidigare idag. och de ska även börja åska snart ! vilket suger också.. eftersom jag e sjukt skraj !=(

de va något jag tänkte på som jag ba " aa shit.. de här får jag inte glömma bort att skriva " .... meeeeen helvete .. självklart har jag tappat .. så typsikt..
men aa, ska kolla 1 eller 2 avsnitt till på hem till midgård haha, så jävla sjukt bra :) å sen blire sussilull :)
jobb imorron. puss godnatt <3 love schmidt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0