fruktansvärdlig huvudvärk ! fysatan

gaah, idag har de inte varit min dag alls, hahah, klämt armen mellan pallarna när jag skulle slänga iväg den, hela handen e som en jävla handboll! wooh, typ bröt tummhelvetet imorse när jag skulle stänga dörrmuttan, fick massa stickor, av träpallen.
burkarna rasade över mig, jag trillade på stolen när jag skulle ställa upp burkarna,
spruta vatten i min egna fejja, så jävla klantigt, aa finns hur mycke som helst, sen har en plötslig huvudvärk kommit också, å de suger ju.
men förövrigt så kom min morbror in precis och pratade med mig, vi hade ett långt samtal och allt känns genast mycke bättre, de här med att han ens kommer in å tar steget till att  börja prata, de är en känsla som får mig att känna att han bryr sig, sen att han erbjöd sig till att jag skulle kunna ringa han när som helst, å han hjälper mig osv. hit å dit. asså de kändes så otrolit skönt..
kändes skönt å prata med olga igen också på msn :) de va ett tag nu.
har ätit ruskig god mat idag också, de är väl en fördel också, men annars har de mesta varit riktigt piss faktist.
har fortfarande ont i tummen framförallt,
å de slog mig också, varför har man jämnt ont där man gör minst illa sig? asså förstår ni ?
tummen e liten och blabla inte stor risk att man gör illa den, sen så klämmer jag hela jävla armen, men endå har jag ondare i tummen ?
är de för att smärtan är placerade på ett mindre ställen, inte så utspridd som armen, eller vafan är de .. hajjar nada.
nu smsar billy med mig också, och ska ta och avrunda detta inlägg med ett tjoooong så tjong på er å godnatt i förväg å fortsatt trevlig onsdags kväll, puss , love schmong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0