fruktansvärt igentligen!

nu vill jag inte påstå att jag är på " botten " igen, men kan säga fyfan va depp jag är idag, de är inge vidare kul ... med tanke på allt annat å sånt också,

efter utbrottet igår gick jag å la mig i sängen, grät till sömns,, och de va fanimig länge sen. och igentligen så vet jag inte riktigt riktigt 100% säkert till varför de blev så igår, skulle möjligtvis berätta vad 20% bidrog till, men de andra 80% då ?
grinat hela morronen också, pissväder ute,
får hoppas dagen börjar bli bättre framåt snart, orkar ju inte må såhär hela dagen heller...

en blogg utan bilder är värdelös och så fruktnasvärt pisstråkig och kolla / läsa, därför lägger jag upp en bild på min bror mohaha, efter match !


gaah du är så söt, bäst brör <3 pöss på dig.

annars pallar jag inte annat nu, ska sitta här å dega, möjligtvis gå å glo en rulle också !
om de inte verkligen verkligen är kris, prata inte med mig idag, orkar verkligen inte.
tjingeling

Kommentarer
Postat av: Linn

gumman då, hemsk jag känner mig som inte haft tid att prata idag, jobbat sex timmars pass :( lovar att vi kan prata imorgon! <3 puss

2009-05-19 @ 22:53:09
Postat av: ida

jag förstår ! :) bättre sent än aldrig,

vi hörsi morron då (= <3puss

2009-05-20 @ 22:57:52
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0