gaaaaah är den inte söt eller? :D



seriöst, de är en kille som har en såndär på jobbet... assså jag är ju helt kär, guu va söt den är, man gosas ju bara hela tiden <3

de va något jag skulle skriva.. som vanligt anledingen till att jag började skriva,  men de är helt weg nu, ( borta på tyska )
kommer inte alls på, å de sög ju lite.
tre grabbs som har velat vara med mig idag, och ja, jag sa ju " ja " till han som fråga först självklart., men shit, han e ju snurrig i huvet (= snudd på diss på mig asså, å de är jag inte van vid, så de suger ju lite, KANSKE att han kommer förbi en snabbis vilken sekund som helst.. men de tror jag inte.

yeahyeah, ska kolla på ballar av stål kl 21.55 (= mohaha, sen efter de så blire direkt i sängen ^^
imorron upp och jobba igen, wiie, känner mig så stolt över mig själv på något sätt, vad jag har åstakommit senaste tiden, och hur jag har asså, tagit tag i mig själv å fixat allt detta. osv. ett stor pluss till mig (=
men vi hörs imorron, godnatt i förväg, PUSS love schmidt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0