gaaaaruw nu e jag grinig JA !

nog för att tutthanna e as gullig som vanligt och att vi sitter å snackar om hennes mutta som luktar sushi/brändkorv HAHA men de är ju en annan femma

jag är flyförbannad, möjligtvis för jag e trött också, men fan i helvete !

pallar någon göra de bättre för mig, kom med mina favoritblommor och mitt favoritgodis. liljor och polkagrisar <3

haha btw, de va as kul, köpte korv på plattan igår när jag va inne i stan med olga.. som vanligtvis komunikationsproblem med korvsäljaren, för han va inte svensk och kunde få få ord HAHA, strax innan han fråga om jag vill ha flaskcola eller burkcola så säger typ olga " turkturk " eller något HAHAH samtidigt som jag svarar han " burkA " HAHAHAH asså fyfan va jag garva, sen ba SHIT burk mena jag BURK! å anledingen till burkcola vilket jag aldrig annars dricker, var att vi hade planerat att käka FETA glassen efter. men tror ni vi orka eller NÄÄÄ! å de sög ju,

alla tjejer, tips om bra affärer där man kan hitta finfina klänningar !

och appråpå något som gör mig förbannad, de va tanten inne på specsavers i sommras i göteborg som dissa mina diorbrillor, ( mina ögon va knarkröda ) å enligt henne behöver jag alpina glas i mina solbrillor
men de är en helt annan story, att märket dior kostar enbart för själva märken och möjligtvis kvaliten, men aa . äsch, dom e heta <3 me love.
aja....
godnatt igen pöss love schmidt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0