goooooash, om jag berättar så är de ju ingen hemlis längre!

nepp :) och jag är kung, vilket betyder bland annat att jag kan bevara hemligheter mohaha .
har tänkt på en sak ett par gånger. när man är kära i varandra så säger man oftast " föralltid-förevigt " eller vänskap också för den delen.
skippa den delen, för man blir oftast bara besviken, och som jag såg på x-effect häromdagen... de går oftast inte att vara vän med sitt ex, de pajjar så mycke och så fruktansvärt mycke svartsjuka å skit glider in i bilden och de är ju så fruktansvärt onödigt, de kan ju funka, men då måste ju båda va med på samma grejer, inte aa...

förövrigt så har jag jobbat idag wei, trevligt, kom hem, skön middag, familjen pluss sandra drog till hörnet och käkade pizza, sen iväg och kolla amerkansfotboll,

asså jag har sån fruktansvärt huvevärk, så ska lägga mig å vila en stund innan jag glider iväg, knarka lite ipren kanske,
men vi hörs, mer om kvällen imorron ;)
pöss. love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0