grabbz, tååget glider ! hoppa på ?

precis killar, tåget åker snart .... och då är de försent, då blire nästa tåg ni får hoppa på, dock inte jag,. HAH

om jag hade vetat de jag vet idag ! och man kunde spola tillbaka tiden några år. då hade jag gjort så himmla mycke annorlunda.. jag mår inte dåligt av de jag gjort, men jag kunde mått så himmla mycke bättre... om jag då hade gjort annorlunda. å de stör mig lite ! känns lite som ett misslyckade, och jag hatar att misslyckas... de är ju de som suger !

kollade på en film .. för ett tag sen, då en låt ploppa upp. som går såhär... ska översätta och sedan ta bort lite rader.. vänta lite..  äsch va jobbigt de blev, jag tar refrängen istället !
*som vi fortsätter, kommer vi ihåg.
all den tid vi hade tillsammans
och sen ändrades våra liv
men skitsamma, för vi kommer vara vänner föralltid *

asså den e ju så bra så man blir helt poffig i hjärtat, nästan tårögd. och massa flashbacks, men men!
förövrigt så har jag schtekt idag, skitnajs! ska ut och schteka änu mera strax. skulle ba in o checka en sak igentligen.
men vi hörs sen (= pöss, love schmidt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0