grr schoft.

dagen började  med upp tidigt, fick småpanik för mitt busskort hade försvunnit. hade hur mycke tid på mig som helst imorse, satt och slappa av den, sen när jag skulle gå... då hitta jag inte mitt busskort..  gaah ! de slutade med eftersom pappa hade lämnat in bilen på " däckbytning " eller vi har köpt nya sommardäck så han va å " lämna-in-bilen " å skulle ta bussen hem, så jag mötte han vid bussen sen. och snodde hans busskort istället !
dagen gick fort. sen kom mamma å pappa å hämta mig :) vi köpte med oss donken hem och dunkade sandstorm i bilen hela vägen hem ! asså shit va bra den ääääääär !
vi racade dock på vägen hem eftersom pappa snodde firmabilen också ! hahah, de va roligt, å sen fick han försprång för han tog en genväg, sen såg vi tre likadana bilar eller nästan, fast utan reklam på som vi skulle köra ikapp ! men så va de inte han hahah. de sög ju :)
men när jag kom hem (= så satt jag vid datorn lite, checka de vanliga liksom . å sen vare dags å åka in till stockholms stad för att möta upp tuttis vid plattan! :) senare drog hon å käka donken strax bakom gallerian dära. å sen begav vi oss till kungsan ! måste bara säga, att de va överproppade med sånna småbarn som inte kan sminka sig, som är allmänt fula, sönderblekt hår osv... vi brukar även kalla dem " fjortisar " å sen vetifan om jag såg en enda svensk dära. av grabbarna, bara utlänningar, så de va lite tråkigt, och att emd va sist de sög också, för danny e ju så schnygg,å de va ju därför man gled dig liksom ! faaast utöver de så hade jag å tuttis skitkul tycker jag (= sjukt trevlig brutta medmera..


sen när emd hade kört sina låtar så försvann alla, hahha ! alla drog hem, även vi !
följde hanna till hennes kusin :) å sen skulle jag leta upp sandra ! HAH men vi missförstog varandra helt, så de tog ett tag innan vi hitta varandra.. men så kan de gå ibland :D
väl på tuben hem HAHA precis när vi kommer ner för trappan, så kommer tunnelbanan, å vi måste till andra sidan för att få nära till våran uppgång sen liksom ... så vi bestämmer oss för att gå igenom hela vagnen, sen när tuben stannar så ruschar vi över till andra vagnen.. haha, å sen går vi igenom den ... å sen när den stannar så ruschar vi över.. HAHA sen jag ba aa pallar vi springa en till ? hon ba njaa tvek, jag ba JO klart vi gör, HAHA sen ut genom dörren å ba SHIIIT, DE FINNS INGEN MER VAGN ! " hahhah och snabbt fortsomfan in i vagnen igen, asså de va fett kul! ingen som förstår kanske, men endå,
de va skitskönt att äntligen komma hem, efter extrema smärtor i fötterna efter dem skorna jag har gått i idag mohah, och sen att jag har världens mensvärk också,, de är aldrig skönt asså !
men resan hem gick snabbt ! å de va najs.

måste bara berätta också, att påväg in till stan, just i gullmars.. så kommer jag inte igenom spärrhelvetet med busskortet, jag står å testar typ tre gånger på samma spärr, sen ba aaa de kanske är fel på spärren, testar nästa, nejnej kommer inte igenom där heller, byter vidare till nästa. å sen byter ytterligare två gånger, visst va de småskämmigt och inte komma igenom spärren liksom ! så jag ba äsch jag skiter i de hära, å går till tanten som sitter i luckan ... då är de ju bara att visa så ska ju hon släppa igenom mig.... så jag visar busskortet, samtidigt som jag har lurarna i öronen, så jag hör inte vad hon säger, jag visar upp busskortet och hon nickar gulligt, men hon hade inte öppnat spärren, jag ba men vafan ? jag ba kan du öppna eller, hon ba men du har busskort, du måste gå igenom spärren, jag ba men förhelvete jag har ju testat, jag kommer ju inte igenom ? kan du släppa igenom mig bara, hon ba nej... du har busskort, du måste gå i spärren, jag ba men shit fattar du trögt, släpp igenom mig ?  sen tittade hon bort å lallade å låssades som om jag inte fanns där, jag log glatt samtidigt som jag sa KÄRRING ! himmlade med ögonen och gick därifrån,
med lite aggresivitet så kom jag tillslut igenom spärrhelvetet och ner till tubarna, shit, men de va en jävla bråkigväg att ta asså !


skönt att komma hem nu och kunna slappna av, snacka lite med dem som gör än glad, även fast de va skitkul å umgås med hanna (=
e skittrött så ska väl sova snart.... fast e hungrig, fast pallar inte gå ner,
vi får helt enkelt se!
btw, den som undra, så har mamma letat fram mitt busskort :) jag letade i typ hm, en halvtimme och hittade de inte, och hon letade en halvminut och hittade de! mammor e skitbra å ha <3

*RNDM, man kan inte både ha kakan och äta kakan dumhuven !!

vill passa på och säga grattis till min morbror också (= <3
men men, godnatt, pusspåer sov gott. love schmidt <3

Kommentarer
Postat av: TUTTIS

du är en sköön brud! hihi :)

vafan gör jag på bilden? xD haha <3

2009-05-18 @ 11:25:39
URL: http://hannathiberg.blogg.se/
Postat av: snoppis (=

aaaw du me ! (= <3

hahahha de vet jag inte ! :D jag va endå snäll :D fanns flera och välja på ! :D

2009-05-18 @ 22:07:36
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0