häktisk dag !

vill först av allt bara passa på och säga grattis till jerka som hade fyllt 92år idag om han hade levt,
avled tyvärr tidigare i år :'/ min gammelmorfar <3



sen måste jag bara säga.. fyfan va jag har sett folk idag, hahaha
först imorse när jag va påväg till jobbet, så sprang jag på olga vid mitt byte av buss och spårvagn, HAH stog å småprata lite en kort stund då både hon och jag va tvungen å springa vidare på vårat håll.
dagen har gått skit smidigt på jobbet, måste ba säga fy i helvete va bra TJEJERNA på pappas jobb är bra på att gnälla, jag blir förfan galen ! hur som helst, klockan blev halv fyra och vi drog då, pga att vi va tvungen att dra iväg på ett möte...
på vägen hem vid norra sköndal så ser jag wigis :O:O som går med en tjejkompis som drar en barnvagn, de va fett chockande och se han där, shit asså ! haha,
och sen gled vi hem, såg tonis mamma (= ... vi käkade lite och iväg till haninge ...
haha påväg till haninge så åker vi förbi med bilen schlangen,.. vid namn fredrik langen ! helt ointressant eftersom han och jag inte ens pratar med varandra längre, men de va så komiskt att just han asså, de va inte förvånande eftersom de har vart en skit mysko dag endå liksom ...
lite smått nedstämd just nu, men endå bättre än tidigare idag...
ugly betty börjar om 7 minuter, å sen efter de är de desperate housewifes <3

gud ja ! de är något som saknas i mitt liv just nu xd den sista lilla detajlen bara och mitt liv skulle vara helt perfekt..
längtar tills den dagen kommer då jag har så mycke bra i mitt liv att ingen dåligt får plats !

see ya guys later, finns på telefon, pöss love schmidt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0