heeeey mr cowboy, kom hit och rädda mig !

haha random rubrik, lyssnar på någon cplåt, MUUUU ahahahh, sär!

shit va jag måste sluta anpassa mig efter folk asså.
diss diss trippel diss, awbo shit happens, fortfarande möjligheter, men vem pallar? aa inte jag iallafall,
fyfan va cpklantig jag har varit idag, måste berott på mitt mående, springer in i dörrar, river upp  skavsår, knäcker fingrar å tår hit och dit, skulle försöka brottas med pappa också, va säker på att jag skulle ta ner han, HAHA inte va.. gudnej, tog fem sekunder sen jag va låst, den jäveln asså. faaaast älskar han endå <3
skulle ta ut mitt löshår idag (a) lite smidigt, glömde att jag ens hade i de, hahah. sen kom jag på att jag hade flätat ihop de lite snyggt, HAHAH så fick inte ur de, va  tvungen att ta till mamma till hjälp, menmen, om någon undra så fick vi ur de till slut? jajaaaa.
skönt med slapp dag idag, känns som söndag faktist, vet ej varför.
förstår inte varför jag sitter uppe.. för inte en enda kul jävel är inne ....

måste bara ta upp en sak, asså varför är tjejer så jävla krångliga...? asså jag förstår inte.
jag har då en mutta, men fanihelvete att jag är krånglig.
gud, jag förstår att grabbarna tycker tjejer är puckade, för jag är endå en förstående människa och så, och när inte jag förstår mig på folk, då är något fel, då e de kris asså !

imorron ska jag in till åhlens, sen träffa B? och crippa hoppas jag, och fan ta dig crippa om vi inte ses imorron ! :) då får jag spel.
vissa säger att om man somnar fortare så kommer man fortare till morgondagen, och aa, vill komma fortfram så jag kan få träffa han, så jag bör kanske gå och lägga mig .... MEN ett problem ... jag är inte trött alls. även fast jag inte sovit på typ 48 timmar, men men, de är väl mitt problem, aiight?

jag har bytt piercingsmycke idag igen, testade alla jag har köpt, och fan så porriga asså, MUMS ! blir ju helt GAAH, så jävla snyggt, fy va snyggt ja!
nee nu fryser jag :( ska krypa under täcket, å kramas med brummis <3
well well, inget mer jag pallar skriva om nu. låten böt " om du va min du va min, bara min " jaaaaaadu.. önskar du vore min ! puss <3<3

aja godnatt allesammans, sov najs och hare bäst, see ya'll 2m0rovh HAH, skoja, men aa, PÖSS godnatt <3 love tofflan ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0