helvetes jävla internet ! :)

internet strular hela tiden, därför blir inläggen lite hit som dit .. hur som helst..
lite om gården .. igår mesta dels av dagen så satt jag och redigera bilder i photoshop, som senare ska upp på hemsidan..


de e sjukt kul pluss att jag har fått världens snits nu också :) så de e ju najs,
sen sista 45 minuter så lärde fiffen mig att skicka tapetprover, :D de e också roligt.


de är hur mycke och hur stort som helst :) trivs somfan, sen åkte jag sällis hem med pappsen, sen kommer jag inte ihåg så mycke mer, internet funkade inte, så låg och kollade på tv, och sängen ropade på mig skapligt tidigt..

men så till idag, upp och iväg, väl där så har jag nästan bara hållt på med tapeter idag, vilket e jätte roligt, och med fiffen där så snackar man bort tiden, samtidigt som man självklart " arbetar " men de e sjukt najs,
gick tidigare idag. för jag skulle till sachska barnsjukhusläkarmottagning ? eller vafan de heter.
till den där vanliga tanten som jag igentligen inte tycker om, vet inte ens varför jag blev ditskickad, hon och jag satt bara å kolla på varadnra. å sen vare inget mer med de liksom ,
sen åkte jag å morsan runt lite,
btw. jag ska åka och kolla på en bil snart :) någon som joinar ? :D

föresten, på bussen hem träffade jag ju förfan jennifer :D wiie. sååååå vi satt å snackade woalla, de va trevligt. länge sen man träffade dig xd


tog första bilden jag hitta :)å den va ju najs mohhaha ;d
aja, vet inte vad jag ska göra nu, ska typ ner å laga lite käk tror jag, e så jävla trött, de hände as mycke roligt igår, men kommer ju förfan inte ihåg ;o kan inte dela med mig av de , å de suger ju :D haha, menmen, vi hörs senare, pöss love schmidt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0