hoooooora också !

mer om uppsalafirandet i morgonens inlägg. då kommer de även bilder.

senare på kvällen när jag kom hem så kom crippa till mig, ville verkligen träffa han å mysa sönder <3
amen tror ni inte min fittans hormage håller på å verkligen förstör allting...
så jävla typiskt, sådana enorma smärtor. varför just idag? nu när han va här, gaah va trött jag blir.
fan åt helvete jävla murrrhåla.
neej nu ska jag kolla hem till midgård och sedan slagga sönder asså. om de nu ens kommer å gå med min mage,
tjofadderittan schmittan

Kommentarer
Postat av: Sandraa

Hoppas du mår bättre nästa gång ni ses =)

2009-05-30 @ 11:09:53
Postat av: ida

jaa verkligen ! :) förstår inte vad som händer :S sånt där suger, asså fattar du ? ;o fan också, gick inte riktigt som planerat :D

2009-05-30 @ 11:11:21
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0