hur mysig dag som helst <3

börjar ioförsig lite travigt. med jobb, mådde inge bra imorse. men men slappade lite en stund å sen blev de liiite bättre iallafall,
på väg hem tog jag å pappsen tuben för en gångs skull :) för vi skulle svänga förbi åhlens. å köpa en sak till mig,
lite över 300 spänn för en foundation, igentligen helt sjukt, men ska de sitta bra och hålla hela dagen så ska de! inte som idag, tog en typ 150 kroners fountation, de har ju förfan låssat nu, å man ser helt cp ut, typ flammig å äcklig usch.
men men :) hur härligt väder som helst, borde va förbjudet å jobba dessa vackra dagar. blev ju lite smådeppig ett tag dära. man ville ba uuuuuut i solen hela tiden :) men men, väl hemma så slänger jag i mig lite käk. å sen drar till crippa :)
seriöst den finaste människan, ut och insida. kan du ens va dum? njaa tror fan inte de. jag bara vet de.
vi va ute och promenerade i de härliga vädret. träffade på hans tvillingbror och min morbror och hans  fru :) haah,
nog för att dom va tvillingar å jag knappt sätt skillnad på dom på kort.. meeeeen så fruktansvärt överdrivet lika va dom faktist inte (a) även fast dom ser likadana ut :D hahah, lite svårt å förklara de där. men aa (= asså såg hans bror först, å sen lite senare träffa vi på min morbror å hans fru, inte så att dom känner varadnra eller något xd
e sjukt trött därför blire ett kortare inlägg, har sjukt ont i ryggen också, å rumpknölen, och knät OCH typ hälscenan, hahah. mums på de. i vilket fall som helst, sen kom mamma å hämtade mig så drog vi å handlade lite :) sen kom jag hem precis nu typ :)
sitter å snackar med en annan christopher och david just nu.
måste bara tilllägga att jag saknar min bv, robin ! hörs inte av så mycke nu förtiden, å de suger ju.
meeeeenmen. de är sånt man får ta. !

asså M-U-T-T-H-Å-L ! hade värsta söta bilden jag tog på crippa idag... men just nu så buggar den dära " lägga-in-bilder-funktionen " å de suger ju riktig hästballe! så tyvär så blire ingen bild på min skönhet idag. men aa! de kanske funkar imorron (a) hoppas !!
ska försöka få mamma och massera mig nu, innan jag går och lägger mig .(= hihii.
puss godnatt, love schmong <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vore kul att se en bild på dig med utsläppt hår :D

2009-05-26 @ 14:20:15
Postat av: olga

vadå mutthåla, vad e de för språk berit :O

2009-05-26 @ 14:29:43
Postat av: ida

hahah aa ska försöka fixa bild när jag har utsläppt om de nu önskas :)



och till olga, mohaha, jag kan fulare ord (a)

2009-05-26 @ 16:11:34
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0