ingen kommer någonsin kunna få mig att må så dåligt igen !

de går bara inte, att de kan gå så snett asså, jag förstår inte ,
och grabbar, vilka svin ni är, usch ja !  trött jag blir, ska man ta och bli lesbisk kanske ?
söker efter en tutthanna i killformat? :D HAHA nej men

HAHA tanken slog mig imorse, helt sjukt asså, de satt en uteliggare precis framför mig... som va jätte sliten och såg allmänt vidrig ut , mittemot honom så satt de en jätte hårig.. apa tänkte jag skriva, men en, aa någon slags form av invandrare .så tänkte jag... om jag skulle välja någon av dom, som jag va tvungen att ha sex med, hahah !  vem skulle de bli? jag satt å fundera... men kom fan inte fram till något svar på den, tror jag hellre skulle skjuta mig själv asså. ! fyfan va vidrigt. hahah ! inge illa menat alls, har än inte förstått varför jag ens tänkte så, men men !

haha de va roligt igår, strax efter jag loggade ut så kom min bror hem från amrekansfotbollsträning .. haha han ba AAJ mitt arsel, jag måste ha massage, IDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA massera min rumpa, HAHH
å appråpå hans rumpa, de är nog fanimig världens jävla hårdaste rumpa, BETONG asså. och jag säger såhär, jag skiter fullständigt i om ni tycker jag är äcklig för jag klämmer på hans rumpa.. i detta fall masserade. men jag tycker om och klämma på rumpor och i detta fall va de bara av väl mening ..

hhahah och efter de, så testade jag hans utrustning, HAHHA fan va kul
HAHAH YEAH
fett kul... hjälmen va as stor xd HAHA såg ingenting


aa men fan va kul :)

idag har jag jobbat å tjallilallat,
jag tycker de är skitkul när jag får sms av sånna som jag minst anar ska skicka sms till mig,
tex.. imorse fick jag sms av elias, (= jag blev jätte glad.
.. imorron e jag ledig ska bli skönt, ska först på möte, å sen när jag kommer hem så ska jag å mamma till haninge centrum och glida runt (=
och WWIIEE tror de blir en navelpiercing, jag hoppas på de iallafall, för IMORRON får jag byta smycke, å jag är helt överlycklig, fan va kul de ska bli ^^
ska kolla på klänningar också (= och skor, woooho. me love shoes <3
yeahyeah, we'll see vad som händer annars imorron, kanske glider in till stan en sväng också, vem vet (=
ibland kan helt plötsligt ba SHIT måste träffa någon söt, så blire så sen ba,aa ... helt ointressant, men jag hoppas på sånt humör imorron, de kan bli roligt sörrni (=

yeahyeah, vet inte riktigt mer vad jag ska skriva för tillfället (= men de lär ju komma ett lite senare inlägg om ni undrar (= wiie, see you then, PUSS love schmidt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0