jag älskar den här dagen än så länge ! :) <3

HAHA de börjar med att aa man vaknar upp de vanliga, man går ner och käkar en lugn as god frulle,
sen frågar pappa om vi ska gå ut och gå :) haha sjäääälvklart. de är ju underbart väder...
så går vi.... asså aa de är svårt å förklara. skitsamma, vi går till en liten sjö som kallas för barnsjön :) HAHAH precis när vi kommer ner till lilla djungeln dära, pappa ba aaa så får vi se om vi ser några ormar :O HAHAHA precis då rasslade de till precis brevid pappa i en buske och jag skriker och ser en grå orm med gula rutor på sig typ och pappa får värsta sprattet HAHAHAH asså kan inte förklara hur hans spratt såg ut, men jag garvar fortfarande .. så jävla roligt va de :D asså . hm som när man tränar och kör höga knän, fast överdrivet höga knän HAHAH och HAHA aa kan inte förklara. fyfan va kul de va... sen stannar vi där och tittar lite.. sen går vi tillbaka, å de är nästan bara skog hela vägen, hahaha sen när jag gick... så sprackade jag upp en pinne på mina egna ben, HAHA så fick jag spratt å börja skrika som en stucken gris och pappa HAHAHAHAH han hakar på , HAHAHAHAH skriker också å sen ba aaaaah de va bara en pinne HAHAHA, allt som rörde sig asså, fyfan va skraj man va, tittade på varenda pinne om den låg still HAHA, sen när vi nästan va hemma.. så är de en jätte hög gran typ. så låssnar en kotte precis bakom oss HAHAHA å jag får spel, asså HAHAH så jävla lättskrämd, och speciellt efter en sån där sak asså. så titta man upp så va de ett rykmoln av pollen typ, men asså HAHAH, aa skyndade sig in iallafall, och nu vid datorn, ofta jag vågra sitta med fötterna på golvet eller, nejnej, mina fötter har jag placerad på min baslåda ! :) HAH... helt värdelöst förklarat, men jag har kramp i kinderna och i magen iallafall :)

hepp, kan inte lägga in bild på min vita skinnjacka, för att jag printade den å klippte av huvet typ, sug, får fixa de senare, här är den svarta iallafall :)

hahah den ser fett risig ut, men jag älskar den ! <3 får ta bild när jag har den på mig någongång:) hiihi, den kanske ser lite bättre ut då :)
aa men som sagt, de kommer bild på vita skinnjackan imorron, nu måste jag göra mig i ordning, ska iväg ! :)
vet inte om de kommer någe mer inlägg idag, men aa de återstår väl och se helt enkelt :D
puss love schmidt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0