killar är cp xd

asså seriöst, ska inte dra en skam över allihopa,
men fy i helvete va många sär-pär's de finns där ute !
förstår inte hur killar tänker, även fast jag e kvinna och bör förstå, men jag fattar verkligen inte,
tänker dem ens ? använder dom de som kallas hjärna ? och om dom gör de, hur i helvete använder dom den, asså ingenting går ihop för mig
har fyra stycken grabbar rent spontant nu bara som jag bara vill kräkas på !

ett stort pluss till tutthanna :)  hon hänger alltid med i svängarna å yeay, hon e bra hon ! :D

finns många nötter jag har snackat med nu ikväll :) vilket har varit mycke trevligt självklart !

riktigt besviken på kristian, han lovade att sitta uppe till kl 22 med mig, men nej nej, han drog innan halv tio, ! snacka om dåligt eller !
inte för att jag bryr mig så innerligt, har ju fått sällskap av andra liksom, men han e ju trevlig så aa . de sög ju lite !
men men, ska upp och jobba imorgon, så blir ju sängen nu!
haha många tycker om kaffe å dricker kaffe liksom,
jag kan säga att jag har blivit världens varmchokladknarkare asså, haha fyfan va gott ! minst en gång i halvtimme! HAHA fett najs.

aja, hörs imorron, och fanihelvete om internet ligger nere, då åker jag fanimig och skjuter huvet av dessa idioter.
PÖSS godnatt, love schmirreschmong <3

Kommentarer
Postat av: Hanna med tuttarna!

du är bra snopp-ida :D <3

2009-05-07 @ 10:30:06
Postat av: snopp-idish :D

HAHAHAH den där va rolig :D

2009-05-07 @ 16:53:51
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0