klantigaste någonsin !!

jag måste bara börja berätta vad jag gjorde nyss,
jag har precis varit i  centrum och fixat ett 3 nummer, vilket betyder att jag kommer ha två nummer, ett comviq nummer och ett 3 nummer, och eftersom jag nästan precis bytt från 3 på heltid så har jag kvar min gammla älskade telefon, som är världens bästa verkligen, självklart har jag inte rensat telefonhelvetet. så ligger de ett gammalt sms i utkorgen som inte hade gått iväg än, så skulle jag kolla vad de stog, vilket jag inte såg... förens jag hade skickat iväg de... " älskling, är du framme snart " mm och vem va de till ? joo till mitt ex, hahha fyfan va klantigt, de har vart slut i typ tre månader nu, å sen händer de där, under alla komplikationer, han lär ju tycka jag är dum i huvet HAHAHH asså så jävla klantigt, å han ringer upp mig, vad säger man ?... har inget å säga till han ignetligen, men helvete asså,
nu kommer jag gräma mig över de där ett långt jävla tag, största misstaget jag gjort på länge. nästan så jag skämms, å jag skämms då aldrig annars, FY.

hur somhelst, gårdagen va halvnajs, olga ringer mig mitt på dagen å ba DE ÄR PARTY typ , jag ba okeeeej, inte så jätte taggad, men eftersom jag någongång för länge sen " lovat " henne att följa med typ som aa " tvingades " jag dit hahaha,
väl där, " ooooj-vilket-röj " hahaha, de va linns kompis och hans kompis, hon och jag, jippe, sitter där å snackar " krökar " lite framtills halvelva, då äntligen crippa ringer mig. aa orkar inte förklara, men skitsamma, så från fridhemsplan till långt ut på tyresö åker vi :) hahaha och när crippa kommer å möter oss så sitter olga inne i busken HAHAHHA, å där stog jag som en mupp å vakta, hahaha fett kul, helt kolsvart, å fett rangligt, as kul, sen går vi till partajet, lagom drag.... meeeeen
jag lessnade rätt fort eftersom jag har sjukt svårt för alkoholpåverkade männsikor, under många omständigheter. många olika anledingar till varför jag inte tycker om de. och aa. dels mig själv också ! mycke obehagliga minnen, så aa...
drog vid halv två kanske.. men har inte sovit ett piss på hela natten. har inte kunnat äta. så inprencip så är ju hela den här dagen förstörd,.. aa jag orkar inte berätta så mycke mer, grämer mig fortfarande över olyckshändelsen där åvan HAHHA fyfan va pinsamt, han kommer tro att jag gjorde de med flit som om att " här är mitt nya nummer, lägg in de " å de va inte alls så jag mena, snarare tvärtom att jag inte vill att så många ska ha mitt nummer, just för aa. men vafan... spela roll, hänt är hänt.
meeeeen fan, om man bara kunde spola tillbaka allting någon timme, så jag kunde få rätta till de där..... HAHAHHA gaaaaaaaaaaaaah aja,
bild på mig å olgish från igår.



äsch, asså aa, aja, de är pissväder ute, har inte lust med någonting, ska ligga inne å glo tv hela jävla dagen, sug på den ni !
vi hörs väl senare, pöss! love schmidt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0