nämen godmorron alla vackra människor !

vill påpeka innan jag börjar skriva att inlägget under inte har något med mig och göra, visst kan man se vissa likheter, men jag syftar starkt på ett annat " par " och sen lite annat, komplicerat att förklara. men aa. skit i de om ni inte fattar... de är inte sådär überviktigt !

gårdagen spårade ur totalt, hahah ! glömde min helveteskamera hemma, men de kommer säkert upp bilder från annat håll! ( hoppas inte )
de va riktigt skönt att släppa precis allting, bry sig om precis ingenting, och ba, aa ...
än en gång liselott är en pärla, utan henne hade jag inte mått såhär (= och mina fantastiska närstående också såklart,
mår så primalistiskt så att de är på snudd på sjukt :)
känns som om något e fel eftersom jag inte mått bra på så länge, som om att de inte är okej att jag får må såhär :) men vet ni va ? DE SKITER JAG I  för jag mår skitbra ! och alla som inte tycker som mig piss off !

vad som händer idag. ska dra iväg till haninge alldels strax. sen får vi se vem jag haffar, och vad vi hittar på :) yeay. skitsamma, ikväll humpf, blir säkert bus mohaha asså jag vaknade upp i morse och kände, shiiiit de här är verkligen min dag idag, å den som på något sätt försöker stå ivägen för de skjuter jag huvet av :) asså shit, den här dagen ska jag bara ha, känns som om inget kan gå fel ! WIIIIIIIE
nu ska jag hitta någon bild och lägga upp, för en blogg utan bilder är ju helt värdelöst mohah .


GAAH ! JAG VA FINAST/VACKRAST/SNYGGAST PÅ BALEN !

puss på er allesammans, nu ska jag glida iväg och leva MIN dag ! love schmidt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0