onnnnnnnt i ryyyygeen ! trallala

har skit ont i ryggen, men who fucking cares? ingen typ hahaha !
 
idag är världens slappis dag, och ida schmidt stortrivs, gu va underbart.
jag stog föresten och porrgrillade idag, de va sjukt najs, och dessa underbara blommor har ju börjat dofta nu också, blir ju helt kär, de luktar gudomligt,! men varar dock bara i typ två dagar /:
men shit, idag kändes de verkligen som om sommaren tittade  förbi ett tag ! och jag självklart blev superglad..

jag ljög igår, jag har inte varit på åhlens och jag har inte träffat crippa eller B heller. såååå aa men men.
livet e inte slut än, tack å lov.

meeen däremot imorron, så ska jag jobba till 3, sen ska jag å pappa svänga förbi åhlens :) å sen hem, och SEN TRÄFFA CRIPPA. annars jävlar.

jag mår på topp idag, förutom att jag e fruktansvärt trött, men jag ska ju faktist gå å lägga mig nu. wooho :)
saknar dock sovsällskap, <3 men de kanske kommer snart, vem vet! sjukt nöjd med brummis så länge wooho :) hiih, aja hur som helst, orkar inte skriva nå mer nu faktist mohaha :) men vi hörs imorron, hm aa de lär vi göra, pöss  godnatt, love schmutta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0