ooooooouh :$

guuuu va mycke liljor jag fått <3 älskar er . doftar i hela mitt rum, å jag blir så glad bara jag kommer innan för huset, för de doftar verkligen i hela huset ! (=

en annan sak, hahah, killar är verkligen puckade, och när de når gränsen " jag-sårar-dig-medvetet" då är något fel? då är något är riktigt jävla fel ? jag vill inte ens försöka förstå, för de går bara inte och förstå,!! vill inte ens skriva mer om den synpunkten, för jag blir så jävla irreterad bara, och lite smålessen att ens tänka tanken ,

något som gör mig lite glad är min sköönhet! man kan kalla de kärlek ! jag älskar den, den älskar mig, förevigt vi ? <3

asså smek på den,! <3<3

imorse gled jag tidigt iväg till haninge för ett möte !
efter mötet så satte jag mig hastigt på pendeltåget å fick lite småpanik... för jag tittade inte åt vilket håll den skulle, jag bara sprang på eftersom tåget kom in liksom hahah. å jag brukar inte åka pendel så ofta, just därför, men som tur va hamnade jag på ett som passerade centralen, där jag hoppade av och tog tuben,
senare kom jag på att de blev världens jävla omväg, men hur som helst, lite tids fördriv !
min mamma va föresten med i METRO idag (= så har jagat sånna tidningar för att ta hem, haha lite roligt :)
skitsamma, jag åkte till mammas jobb, för att sedan återvända till haninge för shoppingrunda (=
blev massa fina klänningar, skor, piercingsmycken, presenter osv ! sjukt lyckat och är supersnöjd <3<3
sen åkte vi hem (= å sen nästan precis när vi kom hem så bytte jag smycke (= blev ingen bra bild... men aa ett av smyckena ser ut såhär (= som jag har på mig nu ..


wwwiiie är superglad, här är utsikten från morsans kontor (=
inte så asfrän kanske, men man ser globen iallafall, och de där är ju bara en litenliten bit liksom :) av allt.
skitsamma,
har kollat på arlanda stockholm nu på kvällen :) och grannfejden såklart (= nu kollar jag på något annat skitprogramm... dags å slå över till mtv kanske ? å dags för sängen !! (= fett skönt de ska bli.
ska ju upp å jobba imorron, så aa som jag sa, sängen blire nu ! (= men vi höres för fan, pusspåer ,godnatt, love schmidt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0