överskattade jävla valborg :)

hahah, varför firas de överhuvetaget? de har väl något med att konungen fyller år, och ofta man ens tänker på han när dagens ungdomar super skallen av han, de är ju en skön hyllning liksom ! eller nej juste man firar ju typ att våren är över å sommaren börjar? tror jag, kom jag på alldels nyss woalla .

min valborg va sjuuuuktfrän, huvevärk på hög nivå, men ska man ha lite extra kul så får man lida dagen efter, big deal, de går ju över liksom haha, somsagt, de va sjukt fränt tills aa 23-24 någongång, sen kommer minnesluckorna, men jag tror de va rätt lyckat också hehe !

idag har jag solat, e fortfarande sjukt sjuk, å de suger men endå,
linus å hans flickvän sandra och jag har spelat lite spel också hahaha,  jag bor i världens barnområde, så hör man grannes unge säga " vill du visa din rumpa ?" dom e typ 5 eller något, så typ visade hon rumpan hahah han ba aaa får jag ta kort, sen efter ett tag han ba, vill du visa din, f - i - t - t - a  HAHA jag ba sniqa? vafan säger dom, sandra bröt ut i skratt å linus typ skaka på huvet HAHAH asså vet man ens vad en " fitta " är när man e så liten ? xd de va lite kul :)

igår jobbade jag, sen åkte jag till morsas jobb, sen drog vi till haninge, och sen vare ba hem å göra sig i ordning :)

någon som vill joina mig till haninge någondag? :) skriv,
btw någon som äger en motorcykel eller moppe? skriiiiv då med, sjukt sugen på en tur, fast skriv inte här, hör av er på msn :) de blir skitbra, eller ring, vilket som.

jag måste även bara säga, DU kan dra åt helvete norrut, jävla cpbarn ! fyfan va lack jag blev igår, och nej du kommer aldrig fatta vem jag menar, den personen läser nog inte ens mig blogg, då den sällan har tillgång till internet.

sen ett stort pluss till mikael <3<3<3 wie pöss
nu ska jag glida vidare, köss love schmidt <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag bor i handen ditt tard :D <3

2009-05-01 @ 20:49:01
Postat av: ida

jaaa? :D och xd vad är de med handen ? :D<3

2009-05-01 @ 22:43:46
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0