rixfm festival fredag i stockholm ! (=

wiiie, de är rixfm på fredag som många säkert förstog iochmed min rubrik :P
någon som ska dit ? (=
själv ska jag dit med tuttis (= vilket kommer bli as najs,

så om ni ska dit, skriv på msn så får ni mitt nummer, så hörs vi ;) och möjligtvis ses ;d

fick reda på att sandra ska dit också :D ( linus flickvän... linus är min bror ni som inte vet de )
kommer säkerligen träffa på henne också, gimed att vi ska åka sällis hem sen också (= wwie

har jobbat idag annars, de har rullat på bra, å de e ju alltid najs. sista timmen kom en tjej som heter petra som va där jag va å hjälpte till lite, alltid trevligt med sällskap (=

en sista VARNING till alla, ringer NÅGON mig igen, efter kl 22 på kvällen ... utan att ha något viktigt och säga, så seriöst kommer jag halshugga er, och deffentift byta nummer, ni stör min sömn, och eftersom jag sover så jävla dåligt redan under omständigtheterna så behöver jag all sömn jag kan få ! ville bara säga de, för de är så fruktansvärt jobbigt,
å nu tänker många " men stäng av telefonen, sätt den på ljudlös " men herregud.. jag ska inte behöva göra de.. pluss att jag känner att jag vill finnas där för folk som verkligen behöver mig !!

jag återkommer senare (= pöss love schmidt <3

Kommentarer
Postat av: tutthanna

det kommer bli bäst snoppis :D<3

2009-05-11 @ 21:28:34
URL: http://hannathiberg.blogg.se/
Postat av: snoppis

JAA TUTTIS :D<3

2009-05-11 @ 22:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0