sååå fruktansvärt trött!!

shit somnade inte förens halv fyra igår, och sov till typ elva och jag kände mig verkligen utvilad.. men har under hela dagen idag varit småtrött.
jag har somnat i solen och bränt mina läppar lite smått,.. å de som suger mest, de är att jag ALDRIG bränner mig annars,
har åkt utomlands då de varit som varmast och inte behövt smörja in mig alls, pga att min kropp klarar de. mina läppar har också klarat sig men just idag så är de svidiga somfan, som tur är så syns de inte. bara pyttelite om man kollar noga haha, men aa, shit happens, sen vid tre tiden hoppa jag in i duschen, gjorde mig i ordning lite snabbt, eller halv fyra kansk de va, eller gjorde mig i ordning, pallade inte sminka mig, men aa skitsamma. åkte iallafall ner till vallen och kolla när brorsan spelade amrekanskfotbollsmatch :)

woaah, annars som sagt har jag solat hela dagen, jag känner inte att de svider i huden som många andra klagar på, däremot känner jag att de svider i ögonen. eftersom att mina ögon e as känlig mot sol och brukar bli sprängröda:) haha sexigt värre, OCH sen känner jag mig tung i huvet. menmeen, de är väl skitsamma, slummrade till en stund för nåra minuter sen, hihihi mycke skönt, och dessvärre helt oväntat, ögonen ba slockna, som vanligt så tänkte jag " återfukta dom " eftersom att dom sved så mycke, sen ba va jag borta. haha asså de är sjukt de där....

gah jag har ätit glass idag, vilket e totalförbjudet. och eftersom jag visste att allt skulle köra ihop sig så har jag passat på å käka massa godis å dricka lärreblärre också :) hahaha, verkligen stora stora flera stycken minuspoäng till mig idag,
jag känner att de börjar komma nu, och att de har varit såhär någon timme, vilket suger...


förövrigt så " hitta-jag-en-bild-på-mig-i-utsläppt-hår" den togs i fredags(igår), de vill säga att den är ny.. fast inte världens bästa, men de skiter jag fullständigt i. här är den iallafall

 mitt face blev lite fuckat, därav suddningen, men annars så :) aa
ska väl kolla lite midgård, mysa sönder och sedan slaggerischaggish, hade tänkt mig en tur till staden imorron .
och vad jag fattar så har dom inte öppet så speciellt länge med tanken på pingst skiten, så.. aaa måste väl upp relativt tidigt :) hihih.
godnatt i förväg, puss. love schmidt <3

Kommentarer
Postat av: Rooobin

Din blogg har blivit bra ida :D

2009-05-31 @ 11:08:44
Postat av: ida

aaaaw tack robin ! :D <3

2009-05-31 @ 12:45:51
URL: http://idaschmidt.blogg.se/
Postat av: Anonym

men jag vill se din lugg med! :O:D

2009-06-01 @ 18:13:54
Postat av: ida

men den är ju sne bara? xd

2009-06-01 @ 19:23:17
URL: http://idaschmidt.blogg.se/
Postat av: Anonym

men jag vill se i alla fall xD

2009-06-02 @ 15:29:33
Postat av: ida

varför är de så viktigt? xd klart jag kan fixa bild, men asså , hhm okej

2009-06-02 @ 20:30:53
URL: http://idaschmidt.blogg.se/
Postat av: Anonym

för att då ser man ju helheten, då ser man liksom hela frisyren

2009-06-02 @ 23:34:53
Postat av: ida

de fattar väl jag också, men jag har fortfarnade inte fattat varför du ska se vad jag har för frilla ?

2009-06-02 @ 23:40:29
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0