sämsta dagen på länge !!

nog för att jag somnade gråtandes, och de lilla jag sov, så vaknade jag gråtandes också, helt sinnessjukt, många frågar varför. men jag kan tyvär inte svara på de, många saker som bidrog till att helvetet bröt lös,
men jag måste ju bara säga.... de är ju underbart att jag verkligen har dem bästa bästa, pallar inte lägga upp på alla, men seriöst dem klart bästa idag, förutom mamma <3 och jomma HAHA den där videon.... asså de går inte att inte skratta åt den! xd

niclas...en riktigt riktigt riktigt grym vän, du ba finns där, hela tiden, kan alltid få mig på bra humör, helt otrolig,
idag när jag mådde som sämst imorse så ringde du mig :) nog för att jag hade slutat gråta, och du fick mig å skratta :) sjukt trevligt ! <3


Daniel daniel, nu har vi inte snackat på ett tag, så skickade du sms till mig imorse., och jag kan säga att de värmde så sjukt mycke !! och på något sätt så känns de som om någonstans där innerst inne så bryr du dig faktist om mig, du kanske är så mot allihopa.. vad vet jag, men jag är så glad att jag har dig ! <3


Melina.. hur söt är inte du! vi hade ett mycke trevligt samtal på msn imorse, man kan alltid lära av varandra.
stort credit till dig som kämpar på för den kämpe du är med allt hit å dit, så som du hjälpte mig imorse ska jag försöka hjälpa dig också, du vet vart jag finns, de är bara hojjta till ! <3



och sist men inte minst! crippa <3 du är den personen som betyder mest för mig just nu, fråga mig inte varför, men jag bara litar på dig helt! du känns hur snäll å trevlig som helst, ( nog för att de flesta gör de i början ) men känns som om du verkligen inte bara slår om sådär, å de känns så skönt att de känns så. vet inte mer vad jag kan säga, du känns på något sätt, som obeskrivlig, gaah, pusspådig! <3


finns många andra som betyder mycke för mig också ! som gör mig på bra humör å allt såntdär vilket ni ska ha sjukt stort pluss för! gaah va underbara människor de finns,  att se att jag inte mår dåligt nu, då är man förfan blind, och att behandla en dåligtmående människa illa, asså sånna spottar jag på, så se upp så du inte får en loska rakt i fejjan, " SYND "

blev förövrigt inge jobb idag pga att jag va asså, aa kan inte förklara hur jag kände.. men såfort någon bara tilltalade mig så föll jag i brast, eller hur man nu säger " så brast de " kanske? jag vet inte, hur som helst, så måste jag sova nu, eftersom senaste natten inte  blev lång alls. som tur är så ordnade denna dag upp sig till slut .. vilket jag e mycke glad över ! gaah, aa , köss gumz and gubz, see you 2 morrow. godnatt <3 love schmidt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0