skön dag asså !

verkligen slapp hela hela dagen ! fick sov ut ordenltigt, sen typ legat i sängen och kollat hem till midgård, haha så jävla bra !!

just nu sitter jag å pratar med olga om en sak som jag faktist igentligen inte vill ta upp här eftersom att jag vet att dessa två människor läser min blogg, de enda jag kan säga är, fan ta dig olga :) detta stämmer inte, och så får de förbli, ska bevisa de någondag också :D

har pratat med min alldels egna crippa idag också, alltid lika trevligt, <3

hahaha, shit från och med imorron och en vecka framåt pluss typ två dagar till så kommer mitt schema va helt fullproppat med saker... kommer åka hit och dit och springa runt som en förvirrad höna pöna överallt.
shit shit, får hoppas allt går så smidigt som möjligt.

menmen annars är de väl inge mer jag behöver säga just nu ...
har fått ett önskemål om att jag ska lägga upp en bild på mig med utsläppt hår .. vilket jag ska göra. och sen ska jag även lägga upp bild på mina två skinnjackor, de får jag göra imorron om jag har tid (= hihi. aja
ska väl slagga vilken sekund som helst, pusspuss godnatt ! <3 love schmidt

Kommentarer
Postat av: prinsessan JENNIFER

Sv: Hahahahaha joo absolut ;)

2009-05-29 @ 01:31:52
URL: http://flickanjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0