snopp ida HAHHA

de va riktigt roligt, snopp ida ! HAHAH. tutthanna e allt rolig hon :D vilket jävla smeknamn xd

snopp-ida eller berit! HAH va tycker ni ;) lite bekvämare med berit om man går på stan kanske HAHA

yey, har jobbat idag, med photoshop redigering och sedan tapetprover, vilket e as najs, längtar tills mitt första lönekuvert,
kommer bli masssa tusenlappar och jag kommer bli överlycklig wiiiiiiiiiiie klänningar behövs, så om någon e sugen på en shoping runda så får ni gärna hänka på :)
ska åka och kolla på en bil också ! en mercedes.  as najs, någon som vill hänka där med så sääg till ba :) alltid trevlig med sällskap.

helgen hoppas jag på hanna på fredag. lördag förmodligen crippa :) aa vi får se va vi gör, kanske dyker upp annat som värsta röjj eller något, who knows, hoppas den blir bra iallafall, första helgen jag är frisk på länge, och jag mår så gudomligt bra seriöst, liselott är en pärla, mina vänner som inte tjatar är också guldvärda, ioförsig gör ni inte så mycke, men att ni bara inte ställer dessa frågor å sånt betyder så sjukt mycke för mig :) å att ni väl lyssnar när jag vill berätta liksom wiie, as glad nu woooho, sen blire träning om typ, hm två timmar ? hoppas de går bra, träningen kommer säkert förstöra hela dagen, å de suger ju i förväg, men vi får hoppas på de bästa :)
just nu käkar jag godis och kollar på my supersweet 16! aja har inte så mycke å tilllägga nu.
hörs senare, pöss love snopp-idish ;D

Kommentarer
Postat av: TUTTHANNA

Snopp-Ida är grymmast <333

2009-05-07 @ 18:47:59
Postat av: Anonym

wtf snopp ida, har du en dold i armhålan lrr? ;D

2009-05-07 @ 21:55:01
Postat av: snopp-idish :D

tuttis wwie <3



andrish, hm aa faktist, har du sätt den eller? /:

2009-05-07 @ 22:19:29
URL: http://idaschmidt.blogg.se/
Postat av: TUTTHANNA

hahaha, jag har faktist smekt den (a)

2009-05-08 @ 09:31:11
URL: http://hannathiberg.blogg.se/
Postat av: snoppis

mmm :$

2009-05-08 @ 16:34:32
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0