sol sol mera sol !

fan va skööönt, drog ut och schtekte i solen igen, så jääävla varmt, hur skönt som helst !
fett god mat käka vi idag också, mums,
jag har inte gjort ett jävla piss :) jag har legat och kollat på film,
funderar på att gå å lägga mig nu och kolla lite midgård innan jag somnar hahah, de är ju såå jävla bra :)
ska jobba imorron :)
efter jobbet ska jag besöka olga på hennes salong å kirra håret :) hoppas innerligt att de blir bra :)
måste leta efter mina vackra skor också någondag :O undra när jag ska hinna med de ...


kul att brorsan och crippa verkar komma överens,
och att bror för en gångs skull tycker att jag har gjort något bra hihi :) hittat en schysst kille, woalla plusspoäng till mig,
pusspå er båda <3

och aa, godnatt till er andra, hhaha, hörs väl imorron, love schmidt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0