SOMMAREN ÄR HÄR !

citerat från min bilddagbok !!

asså grabbar, när tjejer säger något.. så menar dom oftast tvärtemot, säger man nej jag vill inte träffa dig äckel :) så menar man jo klart jag vill träffa dig snygging, bara de att man försöker kammolflera de lite snyggt. nu menar jag inte ironi... detta är något helt annat.
förstår att den minihjärna ni tänker med som sitter på en slang mellan bena inte funkar precis som en kvinnlig hjärna som då sitter där den ska !!
bland annat så säger jag bara... bryter du dina löften, så kommer jag bryta mina !
vilket du redan gjort, så förvåna dig inte vad som sker framöver jävla muttnylle !


hur som helst, idag har jag schtekt hela dagen, har vart as najs väder,
eller inte hela dagen, nu ljuger jag ju ! för jag vaknade runt två, men aa, från två till typ? fyra kanske, låg jag i solen, asss skönt!
sen har jag även fixat med brorsans studentplaktat:) och de blir ingen bild på de, risk att han går in och läser här å ser de... jag menar... de ska ju bli en överaskning !

har haft kontakt med crippa mikael, anders idag ! :) hit som dit. vilket alltid e mycke trevligt, tre rikiga raringar.

här är en bild HAH på mig, utan smink.. nere på vallen igår :) fotad av min pappa, tomas schmidt..


jag har inte bestämt mig om jag tycker den är fin eller ful än,
majoriteten säger att jag e söt, men jag vet inte, jag tycker jag ser lite halvkonstig ut :D HAHA
menmen,
de va något som vanligt som jag skulle skriva... men jag kommer fan inte ihåg! å de suuuuuger apsnopp.

men jag ska slagga nu så jag orkar upp imorron, blir till att jobba !
hare så jävla bra allesammans, puss godnatt.. love schmidt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0