stuudentmiddag !:)

oouh, kom hem för en stund sen från brorsans studentmiddag. hahah, vi blev mer eller mindre lite smått utslängda därifrån.. eftersom riktiga partyt inte kunde börja förens alla minderåriga va ute ur byggnaden, och hur visste dom hur man va minderårig? joo för att när man gick in så va man tvungen å skriva upp sin ålder och namn, pluss att vi fick ett cpband som dom va tvunga och klippa av, dock att strykas från listan innan man gick hem å så hahah, så aa. men sjukt trevligt va de iallafall. haha satt stilla i hm, aa tre timmar kanske, å så fort jag kom ut så blev jag som en löshund asså, haha jag skojjar inte fyfan va jag hoppade å for fram åtillbaka .. haha helt omedvetet så fick pappa mig på bild också, vilket jag inte heller alls va beredd på. hah

hur som helst. haha temat var typ utklädnad på något på P.. här är några utav dem :)


haha de två skönaste va ju lätt  oskar och frida



yeahyeah hur som helst. sjukt kul var de iallafall, haha mycke som hände, LAMBO och massa andra saker :D hahah fett kul

haha måste säga att om de va i förregår så snackade jag med en killkompis, å han länkade till en porrfilm, men jag fattade aldrig att de va en porrfilm förens jag klickade på länken... hahahha i den här porrfilmen så såg jag lite snabbt att när dom pökade på, att killen bitchslapa henne, han ströp henne, han spottde på henne, asså :S verkligen grovt? HAHA hur kan man tända på sånt? å hur kan man asså... aa :S  hemskt såg de ut.

ibland önskar jag att jag vore någonannan pga mina magsmärtor, ibland är de så olidliga att jag känner att jag bara vill dö, som igårkväll, fyfan va hemskt de va asså,
kände att jag behövde berätta de bara, å ni som vill läsa mer om de hahha. http://www.ibsforum.se/faq/ibs.htm 
asså varför jag mår som jag gör och vad de är för något ...

idag påväg hem så såg jag ett påkört rådjur på sidan av vägen, lite smått obehagligt faktist.. /: helt random men endå ..

idag blev de sjukt med tjaffs på jobbet, speciellt med min pappa efter en incident vilket jag inte tyckte om alls, asså de är komplicerat, eftersom jag backar upp han, varför kan inte han backa upp mig ? 
om han bara kunde förstå sig på mig lite bättre i vissa lägen så skulle allt bli så mycke bättre.
kändes riktigt aggit idag. och jag har varit lessen hela dagen . 
har inte pratat med han sen dess typ, bara några enstaka ord. å de är ju lite tråkigt iochmed hur vi brukar hålla på, med att hoppa runt och busa, och sånt.. 

men tur är att jag har brummis som tröst iallafall <3 haha jag älskar gosedjur, har alltid gjort och kommer alltid och göra.
min nallebjörn <3 mig !
inte som någon annan... inget namn nämnt, först låssas bry sig jätte mycke, sen när jag väl öppnar mig och håller på och förklara så ba amen sluta prata nu, de räcker...  dra åt pipan säger jag bara.

förövrigt har de varit en hur najs dag som helst, saknat crippas närhet, men annars är de bra! eller jag skoja kom jag på, dagen har sugit hästballe ! :s men saknat crippa har jag gjort ! <3

träffade på en jättejätte gammal barndomsvän skulle man väl kunna säga? på middagen, haah eey, 92or äger. bombs :)

aja skitsamma, ska väl lägga migi sängen å glo hem till midgård, puss godnatt, hörs !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0