SVENNEBANAN!! sven ne ban an haa n ! :D

allvarligt talat så är den helvetes låten helt sönderspelad i mina högtalare, men endå fortfarande så jävla bra !! jag förstår inte?
e sjukt avundsjuk på sandra som e på kreta nu,, linus flickvän..å de stör mig så innerligt att jag inte kunde gå in på hennes facebook å skriva grattis, för hon fyller nämligen år idag, så får skriva grattis här ! :D
fan så hittade jag ingen bild på sötan heller, aja men grattis till sandra iallafall ! (=

idag shit, vad har jag gjort, vaknade rätt sent faktist, enorm huvudvärk, mådde jätte illa, skit ont i magen å massa annat skit., gick ut å satte mig i de monliga vädret å kollade på när mamma planterade blommor :)
sen satt jag ute lite till. sen gick vi in å kollade på " pojken i den randiga pyjamasen " asså mamma hade inte sätt den så jag såg den med henne igen, eftersom jag tyckte de va skitbra ! :) så den rekomenderas faktist, ganska så djup på något sätt, kan inte förklara..  sen va vi uppe hoss mormor å käkade grillat, as gott.
vart ute å åkt bil, och appråpå de så längtar jag galet tills mina pärons körkortstillstånd för mig kommer, så jag kan få börja köra, nog för att jag redan kört lite (a) men vill köra på heltid nu, e ju fett taggad !!
sen har jag ba slappat järnet, ganska många som frågat om jag vill hitta på något idag, men jag orkar verkligen inte, helt slut!!

förlåt för de ? eller något, men vi får helt enkelt ta de en annan gång:D svårare än så är de inte,
ni som går i skolan är lediga imorron, men jag som jobbar ska jobba imorron :) och just därför ska jag faktist avrunda lite snyggt nu och gå å lägga mig strax, ska ba snacka klart med min blivande man först! (= sedan sussilussa,
pussgodnatt <3 love schmirreschmong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0