thats what friends are for !

haha måste bara börja och tilllägga att jag har skänkt pengar till unicef idag ! och för er som inte vet vad de är för något så är de aa en vafan säger man, en insamlings fond typ till fattiga barn och så ! De kändes faktist rätt så välgörande, eller vad man nu säger !

jag är fortfarande sjuk, nyser mer än vanligt och fy i helvete vad jag inte orkar göra någonting just nu, lite tråkigt å vara ensam, men jag förstår innerligt att ingen vill va sjuk, men hade endå vart najs med sällskap !

låg i solen i morsen, sen även spelade spel som jag sa, i tidigare inlägg,
sen åt jag världens godaste mat idag, grillad kycklig med hemmagjord klyrre kartoffel, med en as go sallad å massa såser hit å dit, ggrr.

hahaha en lite små pinsam sak, va att jag helt omedvetet fick ett samtal inatt ungefär vid halvtre tror jag ?
och imorse när jag loggade in på msn så skrev robert " förlåt att jag väckte dig men du va så söt när du svarade "
jag ba vaaa? va snackar du om ? å de roliga va att jag kollade telefonen imorse och såg att jag hade svarat, lite konstigt liksom eftersom jag trodde att jag inte hade svarat, jag ba de borde stå missat samtal ?
men nejnej, jag har tydligen typ svarat i sömnen, eller så vaknade jag fast va inne i en sån här djupsömn period, jag har verkligen inget minne alls ! vilket e så sjukt skrämmande..
har inge minne ens av att jag kan ha drömt de, asså förstår ni xd fatta att man kan va så sjukt borta asså, helt apkonstigt.

har även börjat snacka med en as najs brud ! hur skön som helst, känner mig ganska så lik henne, insida messigt just nu,  jätte skönt och prata med någon som verkligen förstår än på rikigt på vissa fronter, och kunna prata om de,
malin heter hon <3


just nu ligger jag i sängen och tittar på tv, fett kul, mitt huve är på vift, borta och svävar på andra tankar, så skönt å bara bry sig om ingenting och inte bry sig ett piss om någon...

lite småsugen på sånna hära kvällspromenader dessa fina sommarkvällar, så om någon har lust å ba gå någondag så hör av er, behöver inte prata om ni är blyga eller om ni inte ens vill, skönt med sällskap bara å ba gå liksom, att bara vara.

måste även bara påpeka att  ni som undrar hur wigis ser ut, så har jag hittat en lookalike de enda som skiljer, de är att wigis har blåa ögon, och denna colin farrell har bruna, annars ser dom precis likadana ut xd


yeahyeah, borde egentligen sova nu, ska göra de strax också,
imorron ska jag in till stan med min älskade mamma, min älskade bror, och min älskades brors flickvän (=
de kommer bli sjukt kul, måste ladda batterierna så jag orkar !
men vi hörs imorron fan (= puss påer, godnatt, love schmidt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0