waaant you in my life <3

jepp, helt sant !!

jag dissar gårdagen lite efter kl 23.00 även fast de va trevligt på sitt sätt. men endå ...

igår på dagen innan 23 började ju som sagt skitbra med farsans spratt å allting HAHA.
senare sen så började jag å göra mig i ordning för att vi skulle åka och fira min brorsas flickvän i uppsala :)
haha vi åker hemifrån typ kvart över fyra.. är framme typ halv sju ? haha fy satan vilken trafik asså.
menmen, väl där, hälsar runt på folk och så, god mat och allmänt trevligt :) spelade kubb också, mohaha, mitt lag vann wooho :) men aa kul va de. och hääär kommer lite bilder :D
här är då först en bild på sandras morbror i röd tshirt :) och den andra är pappsen (= <3


aaaaaaaaw så söööt tjejen ! :D



haha BLÅÅÅÅÅSS ! :) måste bara meddela också att typ efter fyra försök så lyckades hon blåsa ut alla 18 ljusen ! :) hihi



aaaw finaste paret ! :) skulle inte kunna hitta en bättre flickvän till brorsan. <3


aa nii, för första jävla gången så tycker jag faktist själv om henne ! :) har inte tyckt hans förra " flickvänner " dom har inte varit någe höjjdare asså... nu lät de som om att jag började  tycka om henne igår, men de stämmer inte, fråån första början !! :)
och NEJ olga, jag tyckte inte igentligen om dig heller förut :D HAHAH.

aja ! :) en trevlig dag igår. vad mer kan man säga?  grattis igen ! :) och aaa..

ska iväg och kolla när brorsan lirar amrekanskfotbollsmatch lite senare, annars inga planer utöver de. tror jag. än så länge iallafall, vet inte ens om jag orkar göra något idag. vi får väl vänta och se helt enkelt.:)
puss love schmirre <3


Kommentarer
Postat av: Olgaaaa

ja de e ju tur att han hittat nån som gillar wow lika mycket som han själv ;D

2009-05-30 @ 18:24:50
Postat av: ida

va?

2009-05-30 @ 20:46:57
URL: http://idaschmidt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ljusen var svåra alltså ! hahhaa;D

naaw vilka fina kommentarer <3<3<3

2009-05-30 @ 23:52:32
Postat av: ida

hahaha ! :D

iih (= <3

2009-05-31 @ 12:47:15
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0