WOHOOO pengar är till för att spenderas !

kom precis hem från haninge centrum, köpt en as najs klänning <3 som jag blev kär i för någon vecka sen. och sen två par kortbyx liknande grejer, orkar inte ta bilder, för de är väl endå ingen som bryr sig va jag har köpt igentligen ? :) HAH

idag shit, jag har fått något konstigt grejs. kan inte äta, och när jag väl äter så äter jag ytterst lite, imorse va jag vrålhungrig och åt typ jätte mycke och dessutom slänger i mig maten vilket är mycket förbjudet för min del eftersom jag är en aning känsligare mot stress än normalt folk, pluss att de där nedrans filtret saknas i mig också ( asså helt seriöst haha ) så aa ..
så allting blev fucked up imorse, kändes som om jag skulle få upp precis allting igen, så blev inge jobb . å de sög ju lite. eftersom jag bara blir kvar där hm en och en halv vecka till ungefär :)
menmen som plåster på såret så tyckte jag att jag va värd att gå ut och lägga mig i solen (a) och vad annat gör man när de är fint väder? hm aa inte sitter inne iallafall... jag som tänkte att jag skulle bli brunare än linus flickvän sandra som har varit på kreta en vecka... men vetifan om jag kommer lyckas heller hahh.
hur som helst så kom morsan hem, å sen drog vi då iväg till haninge.. och nu sitter jag här :) en stund, funderar på å gå ut en sväng till, man måste ju verkligen ta vara på detta underbara väder när de väl är här tycker jag... skulle va perfekt med en vovve eller något, då skulle man iallafall ha anleding att gå ut :D HAH. inte för att man inte kan gå ut nu också, men iallafall..

hittade en bild jag tog på mig själv i fredags när jag va påväg in till gullmars för att möta olga. å jag måste faktist säga att jag blev sjukt nöjd med sminkningen ...


anledingen till att jag la märke till detta också är ju för att jag tycker sånt där e skitkul, hålla på med hår och smink å sånt,
min absoluta drömkarriär är att bli stylist. såå skulle väl kunna passa på å säga att jag är ett steg närmare (a) skitbra.
HAH anledingen till att jag har håret innanför och att de ser helt mobbat ut är för att de va sjukt fuktigt ute och regnade lite smått. och när de är fuktigt ute så lockar sig mitt hår. och eftersom jag precis hade stått å plattat håret så hade jag ingen lust med att de skulle krulla upp sig liksom :)
förövrigt så va väl inte sminkningen så speciell :) men endå !


hääääääääääääääääär e min finaste <3 just nu vet jag inte riktigt va jag skriva.. vill inte att de ska låta överdrivet :) men jag tycker om dig sjukt iallafall ! (= wie <3


btw så lyckades jag få massage igår :) av både pappa och mamma, de är ju extremt respekt asså ! :D haha.

och appråpå ingenting så har jag extremt ont i . vafan blir de ... vänstra höftknölsledbenet? asså den sitter typ involverad i själva rumpan, fast på sidan, kanske heter ledkula bara? aa jag vet inte, har sjukt ont när jag går iallafall :( å de suger ju.. menmen.

imorron har brorsan sån hära studentskiva :) så ska knalla dit på middagen. shit va stor han börjar bli nu, man märker ju verkligen asså. aa han slutar skolan.. ska väl börja jobba? snart skaffa barn och flytta hemifrån.. lite trist, vem ska man då springa å slå på ? eller jävlas med, sno hans bilar :( haha kommer så väl ihåg när man va liten, alla bus man har gjort. shit HAHA aa . menmen, de är väl helt enkelt livets gång...

men nu tror jag fanimig jag ska traska ut faktist. men lär väl bli ett inlägg lite senare (= so long puss <3 love schmidt


Kommentarer
Postat av: louise stockholm

fy jävlar vilken snygg skinjacka :O:D vart har du köpt den?

2009-05-27 @ 15:25:03
Postat av: ida

ooh, tack så mycket ! haha, aa den e ritkigt fräsh faktist !

jag köpte den hah, i vingåker, outlettet dära, fast i ett tält bakom, där de alltid är extrem extrem rea :) så köpte den för 500kr, ett riktigt fynd ! :)

2009-05-27 @ 17:10:25
URL: http://idaschmidt.blogg.se/
Postat av: louise stockholm

åå vad synd, men har du något annat tips på vart man kan hitta snygga skinjackor? vill ha utan luva och gärna med ett litet spänne uppe vid halsen om du fattar vad jag menar? jag är ny är i stan så har inte så stor koll

2009-05-27 @ 20:30:13
Postat av: ida

hm helt ärligt så förstår jag inte vad du menar.

jag äger många skinnjackor hahah ! men jag kommer knappt ihåg vart jag köpt någon utav dem, de är bara kolla runt lite :)

finns ju på.. mq ? på sisters tror jag, har faktist inte heller koll, vet bara att jag har sätt :)

2009-05-27 @ 23:39:33
URL: http://idaschmidt.blogg.se/
Postat av: louise stockholm

nä jag vet det lät nog lite knäppt men du vet när man har som en rem med en knapp som man kan knäppa längst upp vid dragkedjans slut, under hakan liksom! okej, vart ligger sisters? :D

2009-05-28 @ 16:48:12
Postat av: ida

hm jag vet inte,

jag har en vit skinnjacka som jag kan ta kort på imorron, om jag har förstått rätt... och sen kan jag ta kort på den där som jag har på mig på bilden. framifrån så får du förklara vad du menar :)

2009-05-28 @ 18:40:17
URL: http://idaschmidt.blogg.se/
Postat av: louise stockholm

men vart har du köpt alla dina andra skinnjackor??

alltså jag menar, att man kan knäppa längst upp vid halsen att det går som en remsa!

2009-05-29 @ 21:28:25
Postat av: ida

jag förstår inte vad du menar med " spänne " ?

2009-05-30 @ 01:40:30
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0