yeeh i remember that !

gah kollade på jackass igår, haha asså de va så jävla bra, älskar alla sånna där programm.
min favorit igår va deffentift när hästen va på HUMÖR och dom satte dit en fusk häst mutta, så " penetrerade " hästen i den tills han utbröt i ett " IIIHIIHIHH " hahah och den där grejen va full med hästsarre, tror ni inte att äckelhelvetena ska dricka de eller? HAHAH, så jävla underbart.

måste be så hemskt mycke om ursäkt till niclas, för att jag glömde helt å hållet bort hans födelsedag, å de va ju riktigt jävla skämmigt, men vill endå säga grattis (=

så grattis på dig sötnos <3 i efter hand !

hade ju värsta bra argument idag,  eller nu, de va ju därför jag började skriva detta inlägg, men genast så glömmer jag bort när jag väl börjar skriva.

måste ba tillkännage ett litet fel av mig,
för ett tag sen la jag upp en bild på en bil (= as schnygg, och sa att tobbe hade lärt mig att de va en evo,
måste ju säga att de va fel, jag fattade inte att evo va sjävla modellen eller hur man nu ska säga, sjävla märket är ju självklart mitshibitchi eller hur fan de stavas HAHA (= men vafan, alla kan inte va proffs i början, men ni ska nog fanimig få se att jag snarast blir king på bilar (=

är fortfarande sjuk och de suger, men känner att jag är på bättrningsväg,
måste lägga upp en gammal bild, men som fortfarande får mig så glad ! (= att tänka tillbaka för de va nog fanimig en av de roligaste kvällarna i mitt liv !

jenny <3

yeah skriver igen om jag känner att de är något jag bör tillägga, annars blire imorron så hare göttans så länge
pöss, love schmirreschmong;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0