18 and life !

asså... jag om någon är ju 80tals rock fantastiker? eller hur man nu säger, de är något jag älskar mer än allt.
personligen tycker jag skid rows sångare sebastian bach är den bästa genom tiderna.
att lyssna på deras låt då erik grönwall (idol erik) sjunger ger mig sådana fruktansvärda rysningar..
om han toppar seb bach vet jag inte, men han gör de så fruktansvärt bra så ingen ANAR. <3
freddie mercury kommer fan inte långt efter, också en av världens bästa sångare..

idag ska jag jobba lite, hänka till sopstationen för att komma ut lite, sen skulle jag vilja ta en sväng till haninge centrum :) igen .. haha :) men med mamma den här gången :)
annars vet jag inte, å efter de.. sebbe kanske? :) i'll never know..

ska fortsätta rysa till erik nu mohaha, hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0